بيو گرافی دکتر میرمحمدی رئیس جدید دانشگاه علوم پزشكی یزد

 

 

سرویس معرفی افراد -زندگی نامه

سید جلیل میرمحمدی میبدی متولد سال 1343 میبد

در دامان خانواده ای مومن و متعهد پرورش یافت16 ساله بود که به جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافت و در تیپ نجف اشرف بفرماندهی شهید احمد کاظمی به پاسداری از کشور بر خاست و سر انجام در عملیات محرم بشدت مجروح شد بطوریکه درصد جانبازی او را بیش از 70 درصد تعیین شد.

سال 1369 در امتحان ورودی دانشگاه در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد پذیرفته شد و در سال 1376 دکترای عمومی خود را به پایان برد در دوران دانشجویی مسولیتهایی همچون ریاست بسیج دانشگاه و نیز دبیری ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه را بر عهده داشت که در سال74دانشجوی نمونه دانشگاه یزد ودر سال 75 بعنوان دبیر نمونه ستاد شاهد از بین دبیران ستادهای کل کشور برگزیده شد.

در سال 76 در امتحان دستیاری تخصصی در رشته جدید و نوین طب کار و بیماریهای شغلی در دانشگاه تهران پذیرفته شد و در سال 80 در امتحان بورد تخصصی.

در این مدت به علت شایستگیهایی که از خود در ستاد شاهد دانشگاه علوم پزشکی یزد بر جای گذاشته بود از طرف وزیر وقت بهداشت به سمت مدیر کل ستاد شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت برگزیده شد .

با ظهور دولت عدالتخواه و آنتی لیبرالی دکتر احمدی نژاد بسمت رییس اداره سلامت کار و محیط کشور برگزیده شد که بعلت اصرار مداوم مردم و نمایندگان یزد اعم از چپ و راست و استاندار دکتر لنکرانی بناچار و برای مرتفع ساختن چالشهای بوجود آمده ایشان را به سمت ریاست دانشگاه منصوب ساخت .

اشایان ذکر است ایشان در سال 83 از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران بعنوان ایثارگر برتر کشور معرفی شد

امیدواریم که دکتر میرمحمدی با تعهد و حسن سابقه ای که از ایشان سراغ داریم بتوانند این مسولیت سنگین را به نحو احسن به انجام برسانند هر چند این امر با بدهیهای 18 میلیاردی دانشگاه بعید مینماید

یا علی مدد همكار افتخاری مصطفی .ع یزد فردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا