با حضور میرمحمدی استاندار یزد درجلسه شوراي اسلامي شهريزد مورد بررسی قرار گرفت پیگیری مشکلات کشتارگاه صنعتی و میدان میوه و تره بار شهرداری

  به گزارش واحد دریافت پایگاه خبری یزدفردا " میرمحمدی استاندار یزد به همراه سیدحسینی معاون عمرانی استاندار و جمعی از همراهان، با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد مشکلات کشتارگاه صنعتی یزد و میدان میوه و تره بار شهرداری مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام شیخ عباس زارع رئیس شورای اسلامی شهر یزد ضمن خیرمقدم به استاندار ومعاون عمرانی استاندار وشکرانه از حضور آنان و گرامیداشت سالروز تشکیل شورای انقلاب و آغاز ماه مبارک ربیع ، گزارشی از امکانات به روز و بهداشتی کشتارگاه صنعتی یزد و حل مشکل ورودی میدان میوه وتره بار مرکزی را در صحن ارائه داد و در ادامه دیگر اعضا هم نظرات خود را پیرامون این دو موضوع مطرح نمودند.

ديگر اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد نقطه نظرات خود را در خصوص ساماندهي كشتارگاه صنعتي و ميدان ميوه وتره بار عنوان نمودند.

شهردار یزد هم ضمن خوش آمدگویی به میرمحمدی استاندار یزد و هیئت همراه، با اشاره به اینکه کشتارگاه صنعتی فقط 20درصد آن متعلق به شهرداری می باشد، گفت: با این شرایط شهرداری یزد تمام تلاش خودرا برای راه اندازی یک کشتارگاه صنعتی در خور مردم استان یزد انجام داده است واین کشتارگاه متعلق به همه مردم استان می باشد که نیازمند است که همه مردم در جهت رشد این مکان صنعتی همکاری مساعد را داشته باشند.

عظیمی زاده در ادامه یادآور شد: این کشتارگاه هم اکنون با یک سوم ظرفیت کار می کند در حالی که می تواند تولید گوشت استان را انجام دهد چون تمامی ابزار برای این کار در کشتارگاه فراهم شده است.

وی در ادامه به مشکلات میدان میوه وتره بار اشاره کرد وافزود: هدف از راه اندازی این میدان دور کردن از شهر در جهت رفع ترافیک شهری و تامین میوه استان بود که در همین راستا این میدان جانمایی شد ولی اکنون بحث ورودی میدان از کمربندی مشکل دارد.

معاون عمرانی استاندار هم در این جلسه افزود: در حال حاضر برای این دوپروژه هزینه های سنگینی شده و نیازمند است تا خدمات مناسب برای مردم، غرفه داران و قصاب ها در نظر گرفته شود تا این دو مکان مورد استقبال شهروندان و سرمایه گذاران قرار بگیرد.

وی ضمن انتقاد از مدیریت کشتارگاه یزد گفت: متاسفانه مدیریت این مکان باید بازنگری شود و با مدیریت جدید در جهت ارائه خدمات مطلوب اقدامات اساسی انجام شود.

در پايان، استاندار یزد ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس شورای انقلاب گفت: شوراها باید نشأت گرفته از شورای عالی انقلاب فرهنگی باشد و باید دید که شورای انقلاب چگونه عمل کرده و مبنای کار قرار داد.

میرمحمدي در ادامه افزود: برای برطرف شدن مشکل کشتارگاه صنعتی و میدان میوه وتره بار مرکزی یزد نیازمند است تا کارگروهی تشکیل شود و از غرفه داران سرمایه گزاران و مردم و کارشناسان دعوت شود تا راهکارها را ارائه دهند و به یک نتیجه مشخص و قابل لحرا برسند.

وی یادآور شد: اگر به این نتیجه رسیدند که ادامه این دوپروژه توجیه اقتصادی دارد در جهت ارائه تسهیلات مناسب به سرمایه گذار و خدمات مطلوب به شهروندان اقدامات اساسی انجام شود.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا