یزدفردا:کمیته شهرستانی چهارمین دوره طرح ملی دادرس با حضور رییس  ، معاون ،کارشناسان سلامت و تربیت بدنی و فرهنگی  آموزش پرورش و مسئول هلال احمر در محل اداره آموزش و پرورش نیر برگزارگردید .

به گزارش واحد دریافت پایگاه خبری یزدفردا " سید علی طباطبائی فر مسئول مرکز امور جوانان نیر اظهار داشت : هدف از برگزاری این جلسه برنامه ریزی کلی جهت آموزش بهتر و اجرای چهارمین دوره طرح ملی دادرس و امادگی بیشتر دانش اموزان برای روزهای سخت بود.

مسئول مرکز امور جوانان نیر گفت :  در این جلسه طرفین شرکت کننده براهمیت طرح تأکید داشته و خواستار هرچه بهترانجام شدن آن از لحاظ آموزش و همچنین آمادگی شرکت در مسابقات را یادآور شدند.

طباطبائی فر بیان کرد: طرح دادرس در مدارس با تشکیل گروه های 14نفره دانش آموزی و برگزاری دوره های آموزشی مقدماتی-مهارتی و تکمیلی شامل حمل تخصصی ، آتل بندی، بانداژ، اطفاء حریق، چادرزنی، ارزیابی و CPR و برگزاری المپیاد در سطح شهرستان ، استان و کشور اجرا می گردد.

گفتنی است این مسابقات هر ساله در بین دانش آموزان مدارس با هدف ارتقاء سطح آموزش امداد و کمک های اولیه و افزایش آمادگی آنها در مقابله با حوادث برگزار می شود .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا