استاندار یزد درپیامی ضمن تبریک به مناسبت اجرای «برجام» اظهار داشت: با ایستادگی و مقاومت تحسین برانگیز ملت شریف ایران و تلاش و جدیت همه دستگاههای نظامی‏ْْ، انتظامی و امنیتی و مجاهدت تیم مذاکره کننده هسته‌ای به ياري پروردگار و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری؛ برجام به فرجام رسید.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا " متن کامل پیام «سید محمد میرمحمدی» بدین شرح است:
هو العليم الخبير
مردم بزرگ و فهيم استان يزد
درود خدا بر ايمان و صبر و عزت و اقتدار شما.

اکنون که با ایستادگی و مقاومت تحسین برانگیز ملت شریف ایران و تلاش و جدیت همه دستگاههای نظامی‏ْْ، انتظامی و امنیتی و همبستگی و انسجام ملی و مجاهدت تیم مذاکره کننده هسته‌ای به ياري پروردگار منان، برجام به فرجام رسید با همت بلند ملت و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری طلوع پر فروغی خواهیم داشت که بيش از پيش رشد و بالندگي ملت رشيد و فهيم ايران اسلامي را در بر داشته باشد.
خرسنديم در روزگاري زندگي مي كنيم كه ديگر بار چشم جهان و جهانيان به سرشت نيك، نهاد پاك، نوع دوستي و صلح دوستي توام با حفظ عزت و كرامت ايران و ايرانيان معطوف شده است.
خرسنديم كه دل پر اميد هموطنان خوب و روشن بين مان، ديگر بار با شدت بيشتري تپيدن گرفته و چشمان ايران اسلامي به سوي افقي روشن تر و پر فروغ تر، گشايش يافته است.
و خرسنديم كه با تدبير فرزندان مدبر و بادانش اين ملت بزرگ، طومار تحريم های ظالمانه ، با نيكي و آرامش در هم پيچيد و دوست و دشمن، در برابر حق طلبي و صلابت خردمندانه اين مردم نجيب ، سر تاييد و تكريم فرود آوردند.
امروز، ايران عزيز، جزيره امن و با ثبات منطقه است و به همت دانش و بينش و كارآمدي فرزندان خود، ديري نخواهد پاييد كه كانون رشد و توسعه همه جانبه علمي، اقتصادي ، فرهنگي و ... در منطقه ، چشم جهانیان به عظمت و شکوه آن دوخته خواهد شد كه بايسته و شايسته اين مردم فهيم و با تدبير، جز اين نيست.
بر خودم فرض مي دانم اين پيروزي تاريخي و سرنوشت ساز را كه پيروزي "تدبير" بر تزوير، و پيروزي "اميد" بر جهان پر تلاطم خشونت و زر و زور هست را به رهبری معظم انقلاب، رئيس جمهور محترم و فرهيخته ، ديپلماتهاي تلاشگر و خردمند و دانشمندان هسته‌اي توانمندمان و به ملت بزرگ و باصلابتمان به ويژه به مردم خوب، خونگرم و كارآفرين و سازنده استان يزد تبريك و شادباش بگويم. و با ياد شهيدان شاهد اين مرز و بوم بویژه شهدای هسته‌ای براي فرد فرد شما مردم عزيز و نجيب،  بهروزي و آرامش و آسايش و توفیق روز افزون همراه با سعادت و رستگاري الهي از خدای بزرگ مسئلت نمایم.

سيد محمد مير محمدي
استاندار يزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا