به منظور بررسی و رفع مشکلات واگذاری تلفن ثابت شهرک صنعتی اردکان ، نشستی به این منظور در محل دفتر مدیر عامل شرکت مخابرات استان یزد برگزار شد.

یزدردا:– در این نشست که با حضور مقوم مدیر عامل شرکت مخابرات استان ، اسماعیلی فرماندار اردکان و نماینده شرکتهای صنعتی این شهرستان برگزار شد،‌ اسماعیلی ضمن تشکر از عملکرد مخابرات در شهرستان اردکان برپیگیری و رفع محدودیت های موجود در واگذاری تلفن ثابت به متقاضیان شهرک های صنعتی تاکید کرد.

مقوم مدیر عامل شرکت مخابرات استان نیز در این نشست به ارائه گزارشی از وضعیت فعلی مخابرات استان و شهرستان اردکان پرداخت و از پشتیبانی مسئولین در پیشبرد اهداف مخابرات تشکر کرد. وی در ادامه گفت: با توجه بر لزوم توسعه و افزایش خدمت رسانی به واحدهای مستقر در شهرک صنعتی این شهرستان، شرکت مخابرات استان زیرساختهای مخابراتی این شهرک را تامین می کند که بعد از اجرای کابلکشی داخل محوطه امکان ارائه سرویس های مخابراتی به شرکتهای مستقر میسر می گردد. از دیگر موارد مطرح شده در این نشست در خصوص کابلکشی فاز 2 مسکن مهر و شهرک بهزیستی اردکان بود که پس از بحث و تبادل نظر تصمیماتی اتخاذ گردید.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا