یزدفردا"چهارمین گردهمایی منطقه‌ای اقدام‌پژوهان کشور 6 و 7 بهمن‌ماه 1394 به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد برگزار می‌گردد.

عباسعلی دانافر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد گفت : با توجه به برگزاری سه گردهمایی اقدام‌پژوهی منطقه‌ای کشور در استان‌های آذربایجان غربی، مازندران و اصفهان، در چهارمین دوره‌ی این گردهمایی کانون استان یزد در بهمن ماه 94 میزبان خواهدبود.
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد وی تصریح کرد: اقدام پژوهان استان‌های البرز، تهران، همدان، قم، لرستان، مرکزی، خراسان جنوبی، کردستان، کرمانشاه و یزد در این گردهمایی شرکت خواهند کرد .
وی ادامه داد : این گردهمایی با هدف نهادینه کردن و گسترش اقدام پژوهی در کانون برای رفع مشکلات محیط کار مربیان برگزار می‌شود و در این گردهمایی مربیان از محضر استاد توانمند و با تجربه، دکتر اقبال قاسمی پویا بهره خواهند برد .
مدیرکل کانون استان در رابطه با حضور دو روزه‌ی مربیان و اقدام پژوهان در یزد اظهار کرد: گردهمایی منطقه‌ای اقدام‌پژوهان کشور رسما از صبح 6 بهمن‌ماه 94 در پژوهش‌کده فرهنگیان آموزش و پرورش استان با سخنرانی دکتر کرمانی معاون آموزش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور آغاز خواهد شد و در قالب کارگاه‌های چندگانه اقدام‌پژوهی مطرح و مورد بحث و گفت‌وگو قرار خواهد گرفت .
دانافر در پایان از حمایت دستگاه‌های اجرایی استان به ویژه مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری صنایع دستی استان، مدیریت پژوهش‌کده فرهنگیان، مدیریت هتل فرهنگیان و همکاران اداره کانون استان تقدیر و تشکر کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا