یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیسی"فرمانده انتظامی استان، گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در بازرسی از یک انبار در شهر یزد، 50 تن انواع ظروف آشپزخانه را به ارزش 30 میلیارد ریال کشف کردند.

 

سردار "ایرج کاکاوند" با اعلام این خبر افزود: در راستای مبارزه با قاچاقچیان کالا و ارز، مقابله با واردکنندگان کالاهای خارجی قاچاق و همچنین حمایت از تولیدکنندگان داخلی، ماموران پلیس استان ، خبری را مبنی بر فعالیت فردی در امر واردات کالاهای خارجی قاچاق دریافت کردند.

وی، ضمن اشاره به انجام هماهنگی قضائی، خاطرنشان کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، فعالیت این متهم را زیر نظر گرفته تا اینکه متوجه شدند وی یک محموله سنگین از ظروف آشپزخانه خارجی را بدون مجوز گمرکی به استان وارد و در یک انبار دپو کرده است.

سردار کاکاوند گفت: ماموران پلیس در بازرسی از انبار موردنظر،50 تن انواع لوازم آشپزخانه قاچاق شامل ظروف "چینی"، "شیشه ای"، "آرکوپال" و ... را کشف و یک متهم را در این راستا دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان، ارزش برآورد شده این محموله کشف شده را 30 میلیارد ریال بیان کرد و افزود: کالاهای قاچاق کشف شده تحویل گمرک شد.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان یادآور شد: متهم کالاهای قاچاق را از جنوب کشور و بدون مجوز گمرکی به استان یزد وارد و قصد توزیع در بازار یزد را داشت که با تلاش ماموران پلیس این استان دستگیر و به دادسرا معرفی شد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا