یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیسی"فرمانده انتظامی شهرستان یزد کاهش 7 درصدی انواع سرقت­ها در ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشانه تعامل مردم با پلیس دانست.

 

به گزارش واحد دریافت پایگاه خبری یزدفردا " سرهنگ "منوچهر نصیری" با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت­های پلیس در زمینه های مختلف و برقراری نظم و امنیت برای شهروندان، مهم­ترین اولویت­ها و برنامه­های پلیس شهرستان را در درجه نخست، انجام اقدامات پیشگیرانه از وقوع جرم، بر مبنای همکاری و تعامل با مردم بیان کرد.

وی، کاهش 7 درصدی انواع سرقت ها را در یک ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل، نشانه بارز تعامل مردم با پلیس برشمرد و خاطرنشان کرد: امنیت یک نیاز همگانی و مستلزم مشارکت همگان است و این موضوع از اولویت­های مهم در برنامه­ریزی و تصمیم­گیری در نیروی انتظامی است.

سرهنگ نصیری تصریح کرد: پیشگیری اجتماعی از مهم‌ترین موضوعاتی است كه در سال‌های اخیر به طور جدی در دستور كار قرار گرفته و به طور قطع، اگر پیشگیری اجتماعی در جامعه محقق شود بسیاری از جرائم و معضلات و آسیب‌های اجتماعی كه ناشی از عدم آگاهی شهروندان در جامعه است به حداقل خواهد رسید.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد در پایان افزود: عمل کردن به توصیه های پلیس و رعایت نکات ساده می تواند در پیشگیری از انواع جرایم به خصوص سرقت به ما  کمک کرده و تبهکاران را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا