یزدفردا"در همايش فصل حضور و تجليل از برگزيدگان پرسش مهر رياست جمهوري كه با حضور استاندار يزد و جمعي از مسئولان استاني برگزار شد احمد شيرزاد مدير كل آموزش و پرورش استان يزد با اهداء لوح سپاس از علي اسلامي مدير عامل شركت آب و فاضلاب در راستاي حمايت و همراهي در تحقق طرح پرسش مهر رياست جمهوري تقدير و تشكر نمود .

 در متن اين لوح آمده است :

در شرايط حساس زيست محيطي و تغيير رويكرد كشورهاي صنعتي در دستيابي به منابع آب و هشدارهاي جهاني در استفاده صحيح از اين نعمت الهي ، اهتمام و توجه رياست محترم جمهوري اسلامي ايران جناب آقاي دكتر روحاني در طرح سوال (ايران ما با مشكل جدي كمبود آب روبروست. هركدام از ما چگونه مي توانيم از آب هاي ايران بهتر نگهداري و استفاده كنيم ؟) نشان از درايت، تدبير و نگاه عالمانه دولت مردان جمهوري اسلامي ايران دارد كه فرصت مغتمني را براي تراوش انديشه هاي خلاق دانش آموزان و فرهنگيان فراهم نمودند كه شاهد خلق آثار ارزشمند فرهنگي- هنري در زمينه هاي مختلف بوده ايم .

اكنون با سپاس و قدرداني از همراهي و حمايت هاي بي دريغ حضرتعالي در تحقق اين فراخوان ، اميدواريم آثار به دست آمده، منشأ تحول و تغيير نگرش عمومي در استفاده بهينه از اين نعمت الهي باشد .

توفيق و سربلندي جنابعالي را در ظل توجهات حضرت حجت‹‹ارواحنافداه›› و رهبري حكيمانه رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالي) در دستيابي به اهداف دولت تدبير و اميد برايتان آرزومنديم .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا