پیام مهندس احمد زارع پور به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی
انقلاب اصیل ما جلوه ای از نهضت پر عظمت حضرت رسول الله (ص)است . امام خمینی (ره )
این روزها،روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ این ملت شریف است،انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت آن را رهبری کرد وبرای بقاء و ادامه آن حضرت آیت الله العظمی خامنه ای با استواری و خالصانه این انقلاب عظیم را هدایت می نمایند.

متن کامل پیام مهندس احمد زارع پور رئیس سابق شورای اسلامی استان یزد به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم

وخداوند باطل را محو و حق را با کلمات خویش پابرجا می سازد ( سوره شوری آیه 24 )

انقلاب اصیل ما جلوه ای از نهضت پر عظمت حضرت رسول الله (ص ) است . امام خمینی ( ره )

این روزها، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ این ملت شریف است، انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای بقاء و ادامه آن حضرت آیت الله العظمی خامنه ای با استواری و خالصانه این انقلاب عظیم را هدایت می نمایند .

دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان، با انقلاب خویش، صفحه های زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و برای خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین انداز کرد.

دهه فجر ، سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ سربلندی و عزت ماست که آینده را به فرج شریف امام عصر آن منجی یگانه پیوند زده است.

اینجانب در بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام ( ره ) و شهدای والا مقام و آرزوی عزت وعافیت برای رهبر معظم انقلاب، بر خود لازم می دانم سی هفتمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر آن رهبر فرزانه و همه خدمتگزاران نظام و بویژه دلیر مردان و شیر زنان دیار کهن وحماسه ساز یزد تبریک و شاد باش عرض نمایم.

ازخداوند سبحان خواهانم که توفیق بندگی با بصیرت، خدمت صادقانه و پاسداشت خالصانه ارزشها را به همه ما عنایت فرماید.

                                                  من الله توفیق

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا