مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري يزد  لوح تقدير معاون محترم رييس جمهور با عنوان مديرکل ثبت اسناد و املاک استان يزد که به دليل همکاري و همياري در راستاي اخذ سند مالکيت براي املاک اين اداره کل صادر شده بود را به علي کريمي تقديم نمود.

محمدمهدي شرافت عنوان کرد: باتوجه به مصوبه اي که در سال ‎9‎3 ابلاغ گرديد، اين اداره کل موظف شد کليه سندهاي دفترچه اي املاک خود را به سند تک برگي تبديل نمايد و در اين راستا مديرکل ثبت اسناد و املاک استان نهايت همکاري را در خصوص اجرايي شدن اين مصوبه با اين اداره کل به عمل آورد.

مديرکل ميراث فرهنگي استان افزود: از اسفند سال گذشته تاکنون از دويست و ده جلد سند دفترچه اي که مربوط به يکصد و پنجاه و چهار ملک تاريخي بود، تعداد نود و سه بنا توسط کارشناسان ثبت اسناد و املاک استان بازديد شد که از اين ميان شصت و هفت سند صادر گرديد.

گفتني است: مديرکل ميراث فرهنگي استان يزد با حضور در دفتر  علي کريمي مديرکل ثبت اسناد و املاک استان يزد تلاش هاي مجدانه وي در خصوص اخذ «سند مالکيت» براي املاک اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان يزد را ستوده و به پاس اين اقدام ارزشمند که يقيناً در جهت صيانت از اموال دولت و بيت المال مي باشد، از وي تقدير و تشکر نمود.

همچنين اين مقام مسئول از خدمات ارزنده محمود حاجي ده آبادي رييس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان يزد نيز قدرداني کرد.

شايان ذکر است: استان يزد توانسته طي يک سال گذشته با پيگيري و تلاش کارشناسان هر دو اداره اين تعداد سند را به سند تک برگي تبديل نمايد و به همين دليل رياست سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور مديران مرتبط را مورد تقدير قرار داد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا