یزدفردا"به همت گروه اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و با مشارکت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد اولین همایش ملی «عبور از رکود اقتصادی؛ چالش‌ها و راهکار‌ها» ۱۲اسفند جاری در سالن آمفی تئا‌تر ساختمان دکتر سلطانی واحد یزد برگزار می‌شود. 

دکتر جلیل توتونچی دبیر این همایش گفت: فراهم آوردن فرصت مناسب برای ارایه دستاورد‌های علمی، بحث و تبادل نظر بین دانشگاهیان و محققان و ارتقای سطح علمی دانشجویان مقطع کار‌شناسی ارشد و دکتری محورهای این همایش است.
توتونچی محورهای همایش را در سه بخش ۱- اقتصاد ایران شامل (اقتصاد دانش بنیان واقتصاد مقاومتی، نظام مالیاتی، سرمایه گذاری خارجی، بسته‌های سیاسی اقتصادی، نهادهای مالی و نظام بانکداری و...) ۲- اقتصاد استان یزد از جمله بحران آب و گردشگری، بهبود فضای کسب و کار، نشاط اجتماعی – اقتصادی، بحران آب و۳- زنان و توسعه اقتصادی همچون الگوهای موفق مدیریت زنان و توسعه اقتصادی، توانمند سازی زنان و نقش آن در توسعه اقتصادی، تبیین زنان در شرایط فعلی و آتی اقتصاد ایران از مهم‌ترین موضوعات محورهای کنفرانس ذکر کرد.
رییس دانشکده مدیریت، اقتصاد و حسابداری واحد یزد گفت: این همایش تحت حمایت سیویلیکا در شهر یزد برگزار می‌شود و با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می‌گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد.
علاقمندان و دانشجویان به پیگیری اخبار همایش می‌توانند به وب سایت http: //prcs. iauyazd. ac. ir مراجعه و یا با ایمیل prcs@iauyazd. ac. ir مکاتبه کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا