معاون توسعه  مدیریت و منابع اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به لزوم اجرای نظام ارزیابی عملکرد بر اجرای دقیق آن تاکید کرد و گفت: مستند سازی اقدامات و فعالیت های دستگاه برای اجرای دقیق آن امری ضروری است.

" مجید کرباسی " در جلسه ارزیابی عملکرد این اداره کل افزود: در عصر کنونی، پیشرفت فناوری و تحولات شگرف دانش مدیریت، اجرای نظام ارزیابی را اجتناب‌ ناپذیر نموده است.

وی اظهار داشت: هر سازمان و دستگاهی به منظور آگاهی از میزان مطلوبیت فعالیت ها و سنجش پویایی خود ، نیاز مبرم به نظام ارزیابی دارد.

وی ارزیابیی عملکرد را شالوده ای برای تصمیم گیری های درست و منطقی دانست و خاطر نشان کرد: نتیجه ارزیابی می تواند تصویری شفاف از چگونگی فعالیت ها را به مدیران و مجریان ارائه کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در بخش دیگری از سخنانش بر همکاری همه بخش ها و رده ها برای اجرای بهتر نظام ارزیابی عملکرد تاکید کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش و همت کارکنان این مجموعه، سال گذشته این اداره کل رتبه خوبی را  در این زمینه کسب کرد و امیدواریم امسال با تلاش های انجام شده و پاقدامات صورت گرفته بتوانیم موفق تر عمل کنیم.

در این جلسه اعضای تحول اداری اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد دیدگاهها و نقطه نظرات خود را برای اجرای بهتر نظام ارزیابی عملکرد ارائه کردند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا