هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد در محل دائمی نمایشگاههای استان به کار خود پایان داد.

نمایشگاه بزرگ کتاب یزد با سطح بین المللی با تخفیف٤٠درصد کتاب های ارائه شده در این نمایشگاه برگزار شد.20درصد این تخفیف با همراهی و پشتیبانی شرکت پیشگامان،١٠درصد موسسه نمایشگاههای کتاب و ١٠درصد از سوی غرفه دار ارائه گردید.
٥٠٤ناشر در٣٠٥ غرفه در مساحتی بالغ بر٧٠٠٠مترمربع در نمایشگاه بزرگ کتاب یزد حضور داشتند و٥٧ناشر خارجی نیز درهشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد حضور پیدا کرده بودند.
بنابراین گزارش،٤٥هزار و ٧٥٠عنوان کتاب داخلی و ١٤هزار کتاب از ناشرین خارجی دراین نمایشگاه درمعرض دید و فروش علاقه مندان گذاشته شدوهمچنین سقف اعتبار بن امسال هم ٧٠٠میلیون تومان تدارک دیده شده بود.
رونمایی کتاب،سخنرانی و نقد کتاب،جشن امضاء،کارگاههای آموزشی و شاهنامه خوانی از برنامه های مهم جانبی این نمایشگاه بود که غرفه کودک و خانواده ،غرفه پاسخ به مسائل شرعی،غرفه تست روخوانی و تند خوانی ،غرفه ثبت خاطرات،غرفه نذرکتاب ازغرفه های های مهم در بخش جنبی در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.
همچنین درآخرین روز نمایشگاه آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد،حجه الاسلام و المسلمین معزالدینی امام جمعه یزد،حجه الاسلام و امسلمین محمد صدوقی یادگارسومین شهید محراب ،برخی اعضای شورای شهر یزد و جمعی از مسئولین استان حضور پیدا کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا