مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری در 50 بقعه و امامزاده استان و برپایی 20 خیمه معرفت با حضور مبلغین حوزه علمیه قم در استان یزد خبرداد.


حجت الاسلام غلامرضا عادل با اعلام این خبر افزود: این طرح ملی با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با استفاده از ظرفیت تعطیلات نوروزی ، تقویت باورهای دینی و مذهبی و ارتقاء سطح فکری و فرهنگی زائرین و مسافران نورزی ، تبلیغ و ترویج سنت اصیل اسلامی به هموطنان در عید نوروز و خدمت رسانی مطلوب و ایجاد رضایت و علاقه مندی در زائران بقاع و اماکن متبرکه با همکاری خدام و هیأت امنا در 50 امامزاده و بقعه متبرکه استان یزد برگزار می شود.

وی تصریح کرد: برگزاری مراسم تحویل سال نو در 45 امامزاده ، برپایی 20 خیمه معرفت با حضور 32 نفر از مبلیغن حوزه علمیه قم ، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، برپایی نماز جماعت، بیان احکام، جلسات مشاوره در مسائل مختلف، برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی و اسکان  دایم و موقت مسافران از مهمتری برنامه های این طرح است.

عادل در پایان گفت : این طرح در شهرستان یزد و به صورت شاخص در امامزاده سید جعفر محمد (ع) واقع در بلوار جمهوری، آستان مقدس امامزاده جعفر (ع)  و مسجد جامع کبیر یزد از 28 اسفند تا 14 فروردین اجرا خواهد شد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا