مدیرداخلی آستان امامزاده سیدجعفرمحمد (ع) یزد گفت: غرفه های ایجاد شده طرح آرامش بهاری این آستان که به منظور خدمت رسانی به مسافران نوروزی و زوار دایر شده همچنان تا پایان تعطبیلات نورز دایر است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت الاسلام مجتبی صداقت افزود: همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی و اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه و امامزادگان، این طرح در آستان مقدس امامزاده سیدجعفر محمد (ع) یزد که در ورودی شهر یزد از طرف دروازه قرآن واقع شده و تعداد مسافران نوروزی زیادی هرساله از امکانات این امامزاده استفاده می کنند، دایر شد .
وی از استقبال خوب مسافران نوروزی از طرح آرامش بهاری این امامزاده خبر داد و گفت: در راستای طرح آرامش بهاری ایستگاه مشاوره خانواده در زمینه معیارهای مناسب ازدواج، مهارتهای زندگی، تربیتی، خانواده و اجتماعی در آستان برپا شده است .
مدیر داخلی آستان مقدس امامزاده سیدجعفر محمد (ع) یزد ادامه داد: در این طرح چند نفر از روحانیون متخصص در حوزه مشاوره به عموم افراد بالاخص جوانان، خدمات مشاوره ای ارائه می دهند .
این مسئول از برپایی ایستگاه همه واقف باشیم در این امامزاده خبر داد و گفت: این ایستگاه با هدف ترویج و گسترش فرهنگ وقف در جامعه برپا شده و بهره مندی از حضور کارشناسان در راستای افزایش آگاهی و اطلاعات آحاد جامعه و نیز ایجاد وقف های جدید مرتبط با نیازهای جامعه و ترویج معارف اسلامی انجام می شود .
صداقت خاطرنشان کرد: در ایستگاه همه واقف باشیم آموزش های لازم و ضروری به واقفان و آحاد جامعه با هدف ترویج و گسترش وقف های جدید در زمینه های مختلف به ویژه در ارتباط با وقف مشارکتی انجام شده است .
وی همچنین از راه اندازی غرفه پاسخ به شبهات دینی زائران در راستای طرح آرامش بهاری در صحن آستان خبر داد و گفت: غرفه پاسخگویی به سؤالات دینی با حضور چند تن از متخصصین در صحن آستان پاسخگوی سؤالات زائران محترم است .
طرح آرامش بهاری در 50 امامزاده و بقعه متبرکه استان از 28 اسفندماه آغاز شده و تا 13 فروردین ماه ادامه دارد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا