رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد گفت: برنامه های بی نظیر متنوع فرهنگی هنری مسجد جامع یزد بر محتوای طرح نوروزی آرامش بهاری می افزود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد ، حجت الاسلام حسین زارع زاده با اعلام این خبر افزود: همزمان با تعطیلات سال جدید و با تلاش بی وقفه و شبانه روزی همکاران اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد و مبلغین حوزه علمیه قم یکی از بهترین برنامه ها ی نوروزی طرح آرامش بهاری امسال در مسجد جامع یزد برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد افزود: حضور مبلغین دینی آگاه به معماری معنوی مسجد جامع که توضیحات کاملی را از جای جای این میراث کهن به گردشگران می دادند یکی از نقطه های روشن طرح آرامش بهاری در مسجد جامع کبیر بودکه بر محتوای طرح آرامش بهاری می افزود .

وی در ادامه گفت: همچنین حضور روحانی مسلط به زبان های خارجی و گفتگو با توریست ها و گردشگران خارجی، مسافران و بازدید کنندگان نوروزی را در مسجد جامع متعجب می نمود.

زارع زاده با اشاره به فضاسازی محیطی ورودی مسجد اظهار داشت: همچنین برگزاری غرفه کودک با حضور روحانی متخصص در حوزه کودک و نوجوان از دیگر مزیت های طرح آرامش بهاری در مسجد جامع یزد بود.

رئیس اداره اوقاف شهرستان یزد یکی از بی نظیر ترین برنامه های این طرح نوروزی را نشست های گرم و صمیمی شبانه دانست که با حضور گردشگران نوروزی برگزار می شد و با اجرای برنامه های متنوع و مفرح فضای معنوی را برای مسافران و بازدید کنندگان ایجاد می نمود.

زارع زاده رضایت مسافران و گردشگران را از برنامه های فرهنگی امسال یادآور شد و ازتلاش ها و زحمات ارزنده و بی وقفه همکاران اوقاف و مبلغین اعزامی و بومی در برگزاری شایسته طرح آرامش بهاری در مسجد جامع تقدیر نمود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا