پیام تبریک شوراي اسلامي شهر يزد به مناسبت روز ارتش و نیروی زمینی جمهوری اسلامی ایران

به گزارش واحد دریافت خبر یزد فردا: رئيس شوراي اسلامي شهر يزد ضمن گراميداشت  29 فروردين ماه سالروز ارتش و نیروی زمینی جمهوری اسلامی ایران گفت: خدا را شاکریم که حفاظت از ایران اسلامی بر عهده فرزندانی است  از جنس اقتدار و استقامت ، كه در ظل عنایات فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی از وجب به وجب این خاک مقدس دفاع می کنند.

حجت الاسلام زارع در ادامه گفت:  تلاش و همت ارتش  در طول 8 سال دفاع مقدس و بعد از آن، این مرز و بوم را وام دار خود کرده است و تاریخ سراسر افتخار میهن عزیز اسلامی ایران به داشتن ارتش و دلاوران غیور جان بر کف و ایثارگر به خودمی بالد .

و امروزه ارتش جمهوری اسلامی ایران و دلاور مردان  الهی درپاسداری از کیان این مرز و بوم همت عالی و ایثار گری  های خالصانه داشته و دارند و در این راه شهدا و ایثار گران فراوانی تقدیم انقلاب نموده اند که به روح و روان همه آنان درود و صلوات می فرستیم.
             شوراي اسلامي شهر يزد  ضمن تبریک  29 فروردین ماه روزارتش جمهوري اسلامي ايران ، سربلندی غرور و عزت ایران اسلامی را در پرتو رشادت های ارتش جان برکف از خداوند سبحان خواستاراست  و برای شما دلاورران غیور این مرز و بوم آرزوی شادکامی و بهروزی می نماید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا