سیدابوالحسن مهدوی رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران از باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان بازدید و با مدیرعامل باشگاه گفتگو نمود

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان رئیس فدراسیون هندبال روز گذشته با حضور در باشگاه پیشگامان ضمن بازدید از بخشهای مختلف باشگاه در جریان فعالیتهای ورزشی و فرهنگی پیشگامان قرار گرفت .

در این دیدار که رئیس هیئت هندبال استان یزد،  مشاور فرهنگی فدراسیون و اعضای هیئت رئیسه هیئت هندبال نیز حضور داشتند مهدی پیشکوهی پور مدیرعامل باشگاه پیشگامان ضمن ابراز تشکر از حضور رئیس فدراسیون هندبال به تشریح تاریخچه، اهداف و فعالیتهای فرهنگی ورزشی پیشگامان پرداخت .

وی با بیان افتخار آفرینی های تیم های پایه و بومی پیشگامان به حضور موفق تیم دوچرخه سواری پیشگامان در آسیا و کسب عناوین قهرمانی متعدد این تیم اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود هندبالیست های متعصب پیشگامان در سالهای جاری بتواند سکوهای متعدد قهرمانی کشور را از آن خود کنند.

پیشکوهی پور همچنین به بیان برنامه باشگاه در رشته هندبال برای سال 95 پرداخت و ضمن قدردانی از تلاش های فدراسون خواستار حمایت بیشتر فدراسیون از رده های پایه شد.

سید ابولحسن مهدوی رئیس فدراسیون هندبال نیز در این دیدار ضمن تشکر از فعالیت های باشگاه پیشگامان  در تیم داری و حمایت از هیئت هندبال استان از توجه جدی به تیم های پایه فعالیت هیئت های استانی بعنوان یکی از برنامه های سال جاری فدراسیون هندبال یاد کرد و افزود: امیدواریم باشگاه پیشگامان در رشته هندبال نیز همچون رشته های دیگر بتواند سکوهای کشور و بین المللی را تصاحب نماید. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا