هیئت ممیزه دانشگاه یزد در نشست روز چهارشنبه اول اردیبهشت‌‌ماه ۹۵ با ارتقای مرتبه‌های علمی سه نفر از اعضای هیئت علمی این دانشگاه موافقت کرد.

بر این اساس مرتبه‌‌های علمی دکتر یحیی زارع مهرجردی عضو هیئت علمی پردیس فنی و مهندسی و دکتر عباسعلی جعفری نجف آبادی عضو هیئت علمی پردیس علوم به مرتبه استادی و دکتر علی فتح‌زاده عضو هیئت علمی دانشگاه اردکان به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و دبیر هیئت ممیزه دانشگاه یزد با اعلام این خبر، در پیام‌های جداگانه‌ای این موفقیت‌ها را تبریک گفت. در پیام قاسم برید لقمانی آمده است: "از اینکه در پرتو تلاش مستمر و دانش‌افزایی و پژوهش‌گرایی چشم‌گیر خود و پی‌گیری خدمات علمی و آموزشی و اثر‌گذاری فکری و فرهنگی در سطوح مختلف دانشگاه و جامعه، توانسته‌اید شرایط‌ لازم را برای ارتقای درجه علمی احراز کنید جای بسی خوشوقتی است. بدین‌ وسیله، این توفیق ارزنده را که متکی به لطف الهی و مبتنی بر کوشش فردی و انگیزه معنوی حضرت‌عالی است تبریک گفته مزید توفیقات شما را در ادامه پژوهش و خدمت علمی، از حضرت احدیت خواستار است."
شایان ذکر است از ۴۲۴ نفر عضو هیئت علمی دانشگاه یزد هم‌اکنون ۲۴ نفر با مرتبه استادی، ۹۳ نفر با مرتبه دانشیاری، ۲۷۷ نفر با مرتبه استادیاری و ۳۰ نفر نیز با مرتبه مربی به کار تدریس و پژوهش مشغولند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا