همزمان با سالروز تاسیس تعاونی تبلیغات پرواز، شنبه بیست و ششم تیرماه، جلسه هیئت مدیره خانه مطبوعات یزد، در محل این تعاونی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت تعاونی پیشگامان رسانه و آگهی زبده, در این نشست که میزبانی آن را مهندس حاتمی نسب، مدیرعامل تعاونی تبلیغات پرواز، به عهده داشت، اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات ضمن تبریک سالروز تاسیس تعاونی تبلیغات پرواز، به گفتگو و تبادل نظر پیرامون مسائل مختلف در حوزه چاپ و نشر استان پرداختند.

در این جلسه که با حضور اعضای محترم هیئت مدیره خانه مطبوعات از جمله آقایان محمدمسعود ارکان مدیر مسئول روزنامه پیمان، عرفان فر مدیرمسئول روزنامه روزنگار، صادق پور سرپرست روزنامه قدس، رحمانی از خبرگزاری ایرنا و بهادری مدیر اجرایی خانه مطبوعات برگزار شد، سرکار خانم اسلامی نیز به عنوان خبرنگار حضور داشت.

در این جلسه، ضمن بررسی مسائل گوناگون حوزه مطبوعات و ارائه نظرات و راهکارهای مورد نظر، بحث برگزاری انتخابات آتی هیئت مدیره خانه مطبوعات در دستورکار اصلی قرار گرفت و اعضا پیرامون آن  به بحث و تبادل نظر پرداختند و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ نمودند.

این نشست با تاکید اعضا بر برنامه ریزی برای برگزاری مجمع، طی حداکثر پانزده روز آینده، جهت برگزار انتخابات پیش رو، به کار خود پایان داد.

مطبوعات

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا