بالاخره معاون عمرانی استاندار یزد در واکنش به اعتراضات مربوط به برداشت فولاد مبارکه از آب انتقالی یزد، لب گشود.

باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سیدحسینی معاون عمرانی استاندار یزد در واکنش به انتقادات نسبت به استفاده صنعتی فولاد مبارکه از آب شرب خط انتقالی یزد، در شبکه های اجتماعی نوشت: سیاسی کردن آب برای حظ بردن چندروزه  منافع جناحی مضر رگه حیاتی استان است.
 
این در حالی است که مسئولین استان تاکنون سعی در مخفی نگه داشتن این اقدام داشته اند، اقدامی که بر اساس شنیده ها، طی مصوبه شورای امنیت رقم خورده است. اما اکنون که ماه نمایان شده و انتقادات شدت گرفته، معاون عمرانی استاندار در واکنش به این انتقادات، هدف منتقدین را سیاسی جلوه داده است تا بلکه خود را از فشارهای روانی دوجانبه منتقدین و مقامات کشوری برهاند. 
 
خبر تخصیص آب انتقالی یزد به فولاد مبارکه اوایل تیرماه سال جاری در حالی در شبکه ها و سایت های خبری منتشر شد که برخی از مسئولین استان آن را شایعه ای بیش ندانستند تا بالاخره صالح جوکار نماینده سابق مردم یزد و اشکذر گفت: طبق مصوبه وزارت نیرو به فولاد مبارکه اصفهان به دلیل کمبود آبی که با آن مواجه است اجازه برداشت آب از خط لوله اول انتقال آب به استان یزد داده شده است.
 
 این بهره برداری از آب انتقالی یزد که تمام هزینه های آن از جیب مردم یزد و برای استفاده شرب اختصاص یافته است، تاکنون انتقادات فراوانی را در پی داشته است.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا