نماز جمعه این هفته شهر ندوشن با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم در کنار پیکر های پاک دو تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در محل مسجد الغدیر این شهر برگزار شد.

امام جمعه ندوشن در خطبه های نماز جمعه این هفته با تجلیل از مقام شامخ شهیدان از استقبال خوب و گرم مردم از شهدای گمنام و همچنین تلاش مسوولان برای فراهم کردن زمینه حضور این عزیزان قدردانی کرد.

حجت الاسلام محمد جوادی با بیان اینکه همه ما مدیون خون های پاک شهیدان هستیم گفت: امروز عزت، آبرو و قدرت نظام ما از وجود شهدا، ایثار، جانفشانی و خود گذشتگی انان است.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف اظهار داشت:

به برکت خون های پاک شهدا و جانفشانی های ایثارگران، انقلاب اسلامی در برابر همه این توطئه ها بیمه است و امروز می بینیم کشورمان قدرتمند در مقابل دشمنان ایستاده و از هر گونه گزندی مصون است.

در مراسم نماز جمعه این هفته ندوشن سردار اکبر فتوحی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد و شماری از مسوولان استان و شهرستان میبد حضور داشتند.

پیکر های پاک دو تن از شهدای گمنام ظهر امروز/جمعه/ وارد ندوشن شد و مورد استقبال گرم و بی نظیر مردم و مسوولان این شهر قرار گرفت.

مراسم وداع با این عزیزان امشب همزمان با شب شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) برگزار می شود.

همچنین پیکرهای این شهدا فردا همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) تشییع و در تپه نورالشهدا این شهر ارام خواهند گرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا