شهردار زارچ از رنگ آمیزی 20 هزار متر مربع از سنگ جدول های سطح شهر در سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری زارچ ، محمد رضا حفیظی با اشاره به اجرای طرح زیباسازی خیابان های سطح شهر گفت : بخش زیبا سازی به عنوان زیر مجموعه واحد خدمات شهری یکی از مهمترین مجموعه های فعال در شهرداری زارچ است.

حفیظی هدف از این اجرای این طرح را ایجاد سیما و منظر شهری مناسب جهت ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان شهروندان دانست و گفت : این طرح در راستای زیباسازی شهر و کاهش حوادث ترافیکی در حال انجام می باشد.


شهردار زارچ با ارائه گزارشی از فعالیتهای واحد خدمات شهری در بخش زیباسازی شهرداری خاطر نشان کرد : در سال جاری نزدیک به 20 هزار متر مربع از سنگ جدولهای سطح شهر رنگ آمیزی شد.

محمد رضا حفیظی ادامه داد: از جمله این اقدامات می توان به رنگ آمیزی جداول خیابان های مجلسی ، پاسداران و بلوار صاحب الزمان (عج) اشاره کرد.


حفیظی خاطر نشان کرد: حصار کشی زمین های رها شده به وسعت 1500 متر مربع از دیگر اقدامات بخش زیباسازی واحد خدمات شهری شهرداری زارچ محسوب می شود.

وی افزود : در راستای ساماندهی و رنگ آمیزی سازه های سطح شهر نیز رنگ آمیزی تیرهای چراغ برق سطح شهر انجام شد که می توان از دیگر اقدامات واحد زیباسازی شهرداری عنوان کرد.

شهردار زارچ در پایان تلاش برای زیباسازی شهر را در ارتقای سطح نشاط هر جامعه ای موثر خواند و افزود:بی شک پرداختن به چنین اقداماتی در شهر و معابر موجب پویایی و نشاط در مردم می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا