هفته نامه آيينه يزد

ياد و خاطره بزرگ مرد مجاهد نستوه شهيد دكتر سيدرضا پاك‌نژاد، پزشك حاذق و درد آشناي نيازمندان و محرومان، از خانواده‌اي اصيل و مورد احترام عموم مردم يزد، نماينده اولين دوره مجلس شوراي اسلامي از يزد، همراه و هميار شهيد آيت‌ا... صدوقي گرامي باد. يزد و مردمان اين خطه نام آشنا، چهره آن مسلمان راستين و برادر شهيدش دكتر سيدمحمد پاك‌نژاد را در سويداي دل خويش همواره پر فروغ و درخشان نگاه خواهند داشت و همچين برادر ارجمند آن شهيد، آزاده سرفراز دكتر سيدعباس پاك‌نژاد كه در ادوار مختلف نماينده اين استان در مجلس شوراي اسلامي بوده است يادگار ماندگار خانواده پاك‌نژاد است كه خدمتگزاري مردم براي ايشان و برادران شهيدش پيوسته راه و رسم زندگي و حيات آنان بوده است. جايگاه آن شهيدان جاويد، بهشت برين باد و عزت و دوام عمر و سلامتي نصيب دكتر سيد عباس پاك‌نژاد كه همواره خادم صادق نظام اسلامي و مردم شريف يزد بوده‌اند. مناسب مي‌داند مصاحبه‌اي را كه با دكتر سيد عباس پاك‌نژاد صورت گرفته به استحضار خوانندگان محترم برساند.
س- در جلسه‌اي با حضور رياست جمهوري و وزير بهداشت از جنابعالي تجليل به عمل آمده علت برگزاري آن نشست چه بود؟
ج- اول شهريور روز بزرگداشت ابوعلي سينا و روز پزشك است به همين مناسبت براي انتخاب پزشك نمونه و تجليل از آنان، رياست محترم جمهوري و وزير محترم بهداشت و عده‌اي از مقامات و پزشكان پيشكسوت در آن جلسه شركت كرده بودند.
س- جنابعالي در سال گذشته به عنوان چهره ماندگار و امسال به‌نام پزشك نمونه انتخاب شده‌ايد در اين مورد اگر صلاح بدانيد توضيح بفرمائيد؟
ج- من در اين انتخاب ابداً دخالتي نداشتم وزارت محترم بهداشت و اساتيد گرامي پزشكي براساس و محور معيارهاي خودشان تصميم گرفتند.
س- آيا پيامي براي همكاران ارجمند خودتان داريد؟
ج-آنچه كه مي‌توانم در يك جمله و خلاصه عرض كنم اين‌كه هميشه بايد بين بيمار و پزشك اعتماد متقابل وجود داشته باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا