مدیر مؤسسه فرهنگی هنری تک منظور یار مهربان فرزندان یزد گفت: سخنوری از مهارتهای ضروری برای همه آحاد جامعه و بویژه جوانانی است ک مایلند در روابط خود با دیگران موفق باشند و به راحتی نظر و اندیشه خود را با دیگران در میان بگذارند.

کارگاه عملی آموزش فن بیان و سخنوری برگزار شد.

مدیر مؤسسه فرهنگی هنری تک منظور یار مهربان فرزندان یزد گفت: سخنوری از مهارتهای ضروری برای همه آحاد جامعه و  بویژه جوانانی است ک مایلند در روابط خود با دیگران موفق باشند و به راحتی نظر و اندیشه خود را با دیگران در میان بگذارند.

احمدرضا قدیریان افزود: با توجه به این نیاز ضروری، مؤسسه فرهنگی هنری یار مهربان دوره آموزش فن بیان و سخنوری را با رویکردی عملی و کاربردی و در قالب کلاس کارگاهی برگزار کرد.

وی استقبال علاقمندان از این دوره آموزشی را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: در نظر داریم به طور تخصصی به موضوع مهارت سخنوری بپردازیم و کارگاههای عملی دیگری با حضور استادان باتجربه این فن و با موضوعات گوناگون مرتبط با مسائل فن بیان برگزار کنیم.

احمدرضا قدیریان بر ظرفیتهای بسیار بالای استان در زمینه های مختلف تأکید کرد و گفت: امیدوارم قدر داشته های خود را بدانیم و از آن استفاده کنیم. ظرفیتهایی مانند گروههای اجرایی و مدرسان بومی بسیار توانمند که نسبت به مدرسان خارج از استان برتری دارند. باید این ظرفیتها را بشناسیم، به جامعه معرفی و از آنها به شایستگی استفاده کنیم.

گفتنی است در دوره آموزشی فن بیان و مهارت سخنوری که با تدریس استاد حامد سلطانی، مجری و گوینده سیمای یزد همراه بود، آقایان حسین درستکار مجری مطرح و توانمند شبکه تابان و احمدرضا قدیریان مدیر مؤسسه فرهنگی هنری تک منظوره یار مهربان فررزندان یزد به بیان مسائلی در باب فن سخنوری پرداختند










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا