:دست اندرکاران مدیریت بحران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور،با طرحی عجیب بحران خشکسالی یزد را حل کردند و دیگر جای هیچگونه نگرانی نیست!

یزدفردا "دکتر مهران فاطمی :دست اندرکاران مدیریت بحران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور،با طرحی عجیب بحران خشکسالی یزد را حل کردند و دیگر جای هیچگونه نگرانی نیست!
بر اساس این طرح، خشکسالی از لیست بحرانهای مشمول ماده 10 و 12 قانون بودجه حذف گردید و دیگردر ادبیات اداری کشور،خشکسالی بحران محسوب نمی شود بنابراین از محل اعتبارات ماده 10  و 12 که اساسی ترین  بندهای قانونی برای تخصیص بودجه در حوزه  پروژه های پیشگیرانه و مقابله خشکسالی محسوب می گردید نمی توان اعتباری اختصاص داد.
حال سوال اساسی اینجاست تکلیف مصوبات حوزه خشکسالی سفر دولت تدبیرو امید به استان یزد که محل تامین اعتبارشان این مواد قانونی هستند چه می شود؟
به نظر می رسد مدیران ارشد استان و نمایندگان محترم مجلس دارالعباده زین پس بجای  طرح موضوع خشکسالی برای جذب منابع اعتباری ماده 10 و 12 قانون بودجه باید بر روی بحرانهایی چون سیل ، زلزله، توفانهای گرد و غباری و ریزگردها، امواج سرمایی و گرمایی و ... متمرکز گردیده و مانور دهندچون به قول معروف فعلا بر سر قبری که ناله خشکسالی سر می دهیم مرده ای نیست!!!                                         ..                                                                                                                                                                                                                                                 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا