دکتر پیر حسین کولیوند مشاور وزیر بهداشت و سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور به همراه خانم دکتر میرکتولی رئیس اداره پدافند غیر عامل وزارت بهداشت با هدف بازدید ...............

به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان یزد، دکتر پیر حسین کولیوند مشاور وزیر بهداشت و سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور به همراه خانم دکتر میرکتولی رئیس اداره پدافند غیر عامل وزارت بهداشت با هدف بازدید از اولین مرکز آموزش و مهارت پدافند غیر عامل در حوزه ی  CBRNE   کشور روز گذشته مورخ 3 دی ماه سال جاری در یزد حضور پیدا کردند و از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفتند.

در ادامه طی نشستی صمیمی با حضور پرسنل مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان یزد دکتر احمد دهقان، رییس مرکز ضمن تشکر و قدردانی از حضور سرپرست اورژانس کشور و هیات همراه به ارائه گزارش عملکرد و روند فعالیت ها، بیان توانمندی ها و برخی مسائل و مشکلات پیش روی این مرکز طی سال های اخیر پرداخت.

سپس دکتر کولیوند ضمن ابراز رضایت و قدردانی از پرسنل این مرکز به جهت نزدیک بودن شاخص های زمانی به استانداردهای کشوری به ضرورت خدمت رسانی هرچه مطلوب تر به مردم شریف استان یزد تاکید و قول همکاری و مساعدت لازم در خصوص حل مشکلات پیش رو را دادند.

 

در ادامه این سفر یک روزه  دکتر کولیوند در نشستی با معاون درمان دانشگاه ضمن قدر دانی و ابراز رضایت از طرح های توسعه اورژانس پیش بیمارستانی استان یزد و پیشرفت خوب در این زمینه طی سال های اخیر از نشانه های مدیریت صحیح و علمی برشمرد .

همچنین ضمن قدر دانی از اقدامات رضایتبخش در زمینه ی   FSHI تریاژ بیمارستان و  مدیریت بحران توسط کارگروه حوادث غیر مترقبه سلامت دانشگاه ،درخواست پیشبرد مجدانه در این خصوص جهت افزایش تاب آوری بیمارستان ها در هنگام وقوع بحران  را خواستار شد .

وی همچنین در پایان با اشاره به اینکه مرکز آموزش مهارت آموزی پدافند غیر عامل در یزد یک برند ویژه و اعتبار برای استان  یزد  و دانشگاه محسوب می شود،حمایت و تسریع در فازهای بعدی این پروژه را از معاون درمان خواستار شد .


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا