دکترمهران فاطمی

یزدفردا "دکترمهران فاطمی"جغرافیدان و مدیر کل سابق حوزه استاندار"اخیرا در اخباراستان آمده است که جناب موسوی نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای یزد و اشکذر، در جلسه معروف صبح جمعه ! دغدغه مندانه ، فرمایشاتی در رابطه با فرهنگسازی درحوزه انتخابات آینده شورای شهرو همچنین کسب حداقل 50000 رای برای منتخبین شورا داشته اند که البته در جای خود مورد اهمیت وقابل تامل است.

اما سوال اساسی بنده  به عنوان یک شهروند  از جناب موسوی این است آیا وظیفه شخص ایشان، به عنوان نماینده مردم شریف حوزه انتخابیه یزد و اشکذر ، صرفا بیان مساله و ارائه راهبرد است یا وظایف دیگری بر آن مترتب خواهد بود؟

آیا حداقل وظیفه جناب موسوی، به منظور ایجاد این فرهنگ و دفاع از حقوق شهروندان و موکلانشان، حضور در هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرنبود؟

برادر موسوی عزیز!

حقیقتا ، با چه استدلالی از حضور در هیات نظارت بر انتخابات  شوراهای اسلامی شهر و روستا ، انصراف داده و راه را برای برخی انتصابات و رد و تاییدهای احیانا مورد دار! درهیات نظارت باز نموده اید؟ اگر بنای قلبی شما، محقق شدن راهبردهای مذکور بود حضور جدی و موثر شما را درجماعات مردمی و  جلسات تصمیم گیری و تصمیم سازی استان را می طلبید نه انصراف و عدم حضور !

جناب موسوی ! حقیقتا نگرانیم ! خدا کند بهانه این عدم حضور ،تهران نشین بودن و تهران نشین شدن شما نباشد که مردمان را حق بزرگی است برگردن وکلایشان!

تا دیر نشده ،اقدام نمایید و ناگهان چقدر زود دیر می شود!


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا