طبق نظر وی تعمیر پل باهنر و ساخت خیابان قیام بهانه است، عده ای در طمع صندلی های شورای شهر هستند.

یزدفردا "در پی اعتراضات زیاد به شورا و شهرداری در پی اجرای پروژه خیابان قیام  سید محمد رضا سید حسینی معاون امور عمرانی استانداری واکنش نشان داد :

معاون عمرانی استانداری یزد در یک نشست دیر هنگام (زمانی که مخالفان شورا از پروژه نیمه کاره خیابان قیام بهره کافی را برده بودند):
علت شدت گرفتن فشارها، تبلیغات و تخریب شهرداری و شورای شهر یزد ناشی از نزدیک بودن انتخابات است.

خیابان قیام الان همانند یک کارگاهی است که در حال حاضر به دلیل ایام نوروز و حرمت بازار، ساماندهی موقت گرفته تا بازاریان بتوانند کار خودشان را انجام دهند.

به نظر می‌رسد افرادی که می‌خواهند کاندیدای شورای شهر شوند یا شورای فعلی و شهرداری را منکوب کنند، اقدام به بهانه‌گیری می‌کنند وگرنه همه می‌دانند آنجا هنوز کارگاه است و نیاز به کار زیادی دارد.

انتقادهایی که الان از این پروژه صورت می‌گیرد همانند این است که یک فردی پس از دومین قیچی که آرایشگر زد از جایش بلند شود و بگوید چرا سر من به این حالت در آمده است و تا پایان کار آرایشگر صبر نکند.

این روشنگری های دیرهنگام سید حسینی مشخص می کند، علت اینکه رسانه هایی در استان یزد اخیراً تمام اقدامات شهرداری و شورای شهر یزد را زیر نظر گرفته و برای هر پروژه ای جنجال به پا می کنند، چیست. طبق نظر وی تعمیر پل باهنر و ساخت خیابان قیام بهانه است، عده ای در طمع صندلی های شورای شهر هستند.منبع"شبکه اجتماعی

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا