رییس مجمع نمایندگان استان یزد در نشست خبری با رسانه های استان:گزینه قطعی پیشنهادی مجمع نمایندگان کتبا به وزارت کشور اعلام و امید واریم تمام مردم و رسانه ها وبزرگان نیز حمایت کنند تا گزینه بومی آشنا به مسائل استان به عنوان استاندار انتخاب شود

یزدفردا "رییس مجمع نمایندگان استان یزد در نشست خبری با رسانه های استان:گزینه قطعی پیشنهادی مجمع نمایندگان کتبا به وزارت کشور اعلام و امید واریم تمام مردم و رسانه ها وبزرگان  نیز حمایت کنند تا گزینه بومی  آشنا به مسائل استان به عنوان استاندار انتخاب شود

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به بررسی‌های مجمع نمایندگان استان یزد در ارتباط با انتخاب استاندار، گفت: مجمع نمایندگان استان براساس قول وزارت کشور متفق القول تنها گزینه پیشنهادی  برای استاندار ی یزد را کتبا به وزارت کشور معرفی کرده است .

به گزارش محمد حسین تقوایی خبر نگار یزدفردا، سیدابوالفضل موسوی‌بیوکی صبح دیروز  در نشست خبری با خبرنگاران استان  با اشاره به اینکه بحث انتخاب استاندار یزد قبل از انتخاب وزیر کشور در یزد کلید خورده اظهار داشت: انتخاب فردی توانمند و آشنا به مسائل استان برای تصدی پست استانداری یزد می‌تواند زمینه توسعه هرچه بیشتر این استان را فراهم کند.

وی  ادامه داد: استاندار بومی نسبت به یک فرد غیربومی بهتر می‌تواند برنامه‌های توسعه‌ای استان را مدیریت کرده و با استفاده از ظرفیت‌های موجود، نسبت به پیشرفت استان قدم بردارد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس تصریح کرد: نمایندگان استان با اختلاف دیدگاههای که داشتند برروی یک گزینه اجماع کرده و این فرد پس بررسی حداقل 27نفر برای این سمت مناسب شناخته شده است .

موسوی بیوکی افزود:مجمع نمایندگان با مشورت با دکتر عارف گزینه پیشنهادی خود را انتخاب کرده و انتظار می رود  بزرگان استان همچو نماینده ولی فقیه در استان و نهاد های تاثیر گذار ،رسانه ها و مردم نیز با نمایندگان مردم همراهی کنند تا حداقل پس از چهار سال رکود در  مدیریت استان مدیرتوانمند برای اداره استان انتخاب شود تا حداقل بتواند چهارسال عقب افتادگی را جبران کند .

وی در پایان افزود :از وزارت کشور نیز انتظار می رود براساس قولی که داده اند در انتخاب استاندار با نظر نمایندگان همراه شوند و قطعا همراهی نمایندگان ملت با دولت می تواند خیلی از گرهها را حل کند .

فیلبم مشروح گفتگوی نماینده مردم یزد و صدوق در نشست خبری صبح دیروز را در خبر آتی منتشر خواهیم کرد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا