رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد : مسابقات والیبال ساحلی جام رمضان در شهر یزد برگزار می شود رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری مسابقات والیبال جام رمضان ویژه آقایان در شهر یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ؛

 

عباس ملازینلی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای خود سازی است و قطعاً سلامتی و تندرستی جسم می تواند به بعدمعنوی انسان نیز کمک شایانی نماید از این رو سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با همکاری باشگاه ورزشی بهاران اقدام به برگزاری مسابقات والیبال ساحلی جام رمضان ویژه آقایان نموده است .

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری  درخصوص برگزاری مسابقات گفت: هدف اصلی از برگزاری این مسابقات ، ایجاد شور و نشاط  و فضای فرهنگی و ورزشی بین همگان می باشد ، که در شب های ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری مسابقات والیبال در ساعات پس از افطار خواهیم بود و نزدیکی محلات با یکدیگر و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین اهالی والیبال مهمترین هدف است.

گفتنی است مسابقات والیبال ساحلی جام رمضان ویژه آقایان بوده که هر تیم جهت ثبت نام در این مسابقات مدارک مورد نیاز ( کارت بیمه ورزشی ، یک قطعه عکس 4*3 ، کپی صفحه اول شناسنامه، ورودیه یک میلیون و پانصد هزار ریال برای هر تیم) را از تاریخ 18 تا 25 اردیبهشت 97 به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد واقع در خیابان آیت ا... کاشانی ، روبروی پارک هفتم تیر ، پردیس جنوب تحویل نمایند.

همچنین علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 38277650 داخلی 301 تماس حاصل نمایند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا