مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه با ارائه گزارشی از برگزاری موفقیت‌آمیز ۴۸۴ جلسه دفاع از پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکترا در نیمسال دوم ۹۷-۹۶ خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه یزد، رسول روزگار، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه با ارائه گزارشی از برگزاری موفقیت‌آمیز ۴۸۴ جلسه دفاع از پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکترا در نیمسال دوم ۹۷-۹۶ خبر داد.

روزگار گفت: از مجموع ۴۸۴ جلسه دفاع برگزار شده، ۴۱۵ مورد آن مربوط به دانشجویان کارشناسی ارشد و ۶۹ مورد آن مربوط به دانشجویان دکتراست که از این تعداد بیشترین دفاع کارشناسی ارشد با ۱۳۶ مورد به پردیس فنی و مهندسی و بیشترین دفاع دکترا با ۲۸ مورد به پردیس علوم اختصاص یافته است.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه با قدردانی از تلاش‌های مسئولان و کارشناسان مربوطه گفت: بی‌شک برگزاری این تعداد جلسات دفاع که با همت و تلاش دانشجویان، تحت نظر استادان راهنما و مشاور صورت گرفته است، مرهون تلاش‌های کارشناسان در حوزه تحصیلات تکمیلی دانشگاه، کارشناسان و روسای آموزش پردیس‌ها و دانشکده‌های مختلف و همچنین ناظران تحصیلات تکمیلی است.

وی ابراز امیدواری کرد با سعی و تلاش دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اعضای هیات علمی شاهد بالا رفتن کیفیت پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها و افزایش شاخص‌های ارتقای دانشگاه باشیم.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا