یزدفردا :سيد احمد عبودتيان، دبير ستاد پيگيري مصوبات سفر رياست جمهوري در يزد گفت: برخي از افراد سرشناس متاسفانه آنچنان حرف مي­زنند كه انگار نه يكبار در جلسات حضور داشته­اند، نه پرس و جویی از مردم کرده­اند و نه حتي به مطبوعات و سايت­ها سر زده­اند تا از واقعيت­ها مطلع شوند.

آنان­كه به صراحت، نوسازی نانوايي­ها با ارائه تسهيلات در سطح استان را با احداث آن اشتباه مي­گيرند و يا حتي ساخت سيلوی با ظرفيت 50 هزار تنی را با آن حجم که به راحتي مي­توان آنرا رويت كرد، دروغ مي­دانند و ... قدري با دقت بيشتري صحبت كنند و كمتر به تضعيف و يا بعضا تخريب دولت مردمی و سخت­کوش بپردازند.

عبودتيان در مورد آمار و گزارشات پيشرفت گفت: تمام اطلاعات و گزارشات ارسالی به ستاد پيگيري مصوبات پس از گذر از سه مرحله كنترلي، طبق گانت چارت و مقياس و نوع توزيع بر اساس وزن مالي، حجمي، روند اداري و در نهايت پيشرفت فيزيكي پردازش شده و آنگاه بعضا پس از بازديد حضوري از پروژه با تاييد كارشناس تحليل آماري ارائه مي­شود. لذا باز هم دريچه نقد را به اين آمار باز مي­دانيم و به شرط كارشناسانه بودن با كمال شهامت مي­پذيريم.
دبير ستاد پيگيري و اطلاع­رساني مصوبات سفر رياست جمهوري در يزد در پاسخ به نحوه اطلاع­رساني و كم­رنگي نقش مطبوعات گفت: ما در تعريف پروژه­های اطلاع­رساني يك سيستم جامع را ترسيم كرديم كه متشكل بود از خبرگزاري­ها، مطبوعات، رسانه ملي، سايت­ها، سامانه پيامك، بنر و تابلوهای تبلیغاتی شهری، بروشور، روزنامه دیواری، راه­اندازی سایت تخصصی، ویژه­نامه، همایش رسانه­های اسلامی و ... كه البته لازم به ذكر است اگر مراد مطبوعات از كمرنگي نقش آنها اين است كه كار بصورت رپورتاژ آگهي يعني اينكه در قبال درج خبر، هزينه پرداخت شود، به آنها واگذار نشده، بله اين­گونه نبوده و آنهم به اين دليل است كه ما رسالت آگاهي­بخشي و مطالبه مطبوعاتي را اصل فضاي حاكم بر مطبوعات دانستيم نه كسب درآمد يا تامين بخشي از هزينه­ها.

اما با این وجود کارهای خاصی در تعامل با برخی مطبوعات منصف و تاثیرگذار داشته­ایم که در زمان خاص خود شاهد خواهیم بود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا