یزدفردا : در آستان دومین سفراستانی رئیس جمهور به استان یزد هیأت رییسه های دانشگاههای استان یزد و بسیج اساتید این دانشگاهها پیام مشترک ی را صادر نمودند .

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا متن کامل این پیام به شرح زیر است :


باسمه تعالی
آب زنید راه را هین که نگار می‌رسد مژده دهید باغ را بوی بهار می‌رسد
دومین سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به شهر یزد به عنوان نخستین سفر مقامات عالی رتبه میهن عزیزمان پس از برگزاری راهپیمایی شکوهمند مردم در بیست و دوم بهمن ماه امسال ، جلوه دیگری از پیوند مستحکم و ناگسستنی مردمان این دیار با خدمتگزاران و دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کویرنشینان خطه یزد با آغوشی گرم از میهمان خود ریاست محترم قوه مجریه و همراهان ایشان استقبال خواهندکرد. اجرایی شدن 210مصوبه از مجموع 213مصوبه نخستین سفر هیات محترم دولت به این استان ، گواه روشنی بر همت والای مسؤولان دلسوز نظام اسلامی برای تسریع و تسهیل در روند توسعه و اعتلای این دیار همیشه سربلند است.
مردم قدرشناس یزد با درک موقعیت حساس کشور ، فارغ از هرگونه جناحبندیهای سیاسی، در مراسم استقبال از دولت خدمتگزار آقای دکترمحمود احمدی‌نژاد شرکت خواهندکرد و یک بار دیگر میثاق جاودانه خود را با آرمانهای حضرت امام راحل(ره) و شهدای عظیم الشأن انقلاب اسلامی به نمایش خواهند گذاشت و برپیروی از منویات مقام معظم رهبری تأکید خواهندنمود.
مردمان سخت کوش این دیار روز چهارشنبه سی ام بهمن ماه جاری در صفوفی متحد و منسجم یک بار دیگر ندای عدالتخواهی ، خدامحوری و ولایتمداری خود را به گوش جهانیان خواهندرساند.
دانشگاهیان یزد برآنند همراه و همگام با سایر اقشار مردم یزد با حضور پرشور خود در مراسم استقبال، قلب دوستان و ارادتمندان نظام را در سراسر گیتی شاد و دلهای لبریز از کینه و عداوت بدخواهان را بیش از پیش افسرده و ناشاد سازند. والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته

توضیح :صادر کنندگان این پیام به شرح زیر می باشند :
هیأت رییسه دانشگاه یزد 

 هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی

 هیأت رییسه دانشگاه پیام نور

 هیأت رییسه دانشگاه آزاداسلامی یزد

 هیأت رییسه دانشگاه آزاد اسلامی میبد 

 بسیج اساتید دانشگاههای یزد

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا