یزدفردا :به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده اردکان :در پی عدم اقدام موثر، به وعده های داده شده در جلسه مجمع نمایندگان استان،استاندا و معاونین وی با سعیدلو معاون اجرایی رئیس جمهوردرخصوص عدم تحقق برخی وعده ها دردور اول  سفر و پیشنهادات ارائه شده در خصوص دور دوم سفر هیأت دولت به استان یزد ،محمدرضا تابش نماینده مردم  اردکان طی نامه ای خطاب به "سعیدلو" اعتراض خود را نسبت به عدم توجه به وعده های داده شده ابراز داشت.
در این نامه آمده است : پیرو جلسه مورخ 19/11/87 در دفتر جنابعالی که با حضور نمایندگان استان،استاندارو معاونین وی برگزار شد، در ارتباط با عدم تحقق برخی وعده ها در سفر قبلی هیأت دولت به استان یزد صحبت و پیشنهاداتی در ارتباط با سفر آتی دولت مطرح و فهرست مصوبات سفر اول که بایستی جهت اجرایی شدن در لوایح بودجه سنواتی درج گردد،ارائه شد و مقرر گردید استاندار و آقای دادخواه در تعامل با معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور ، پیگیر تحقق آنچه در جلسه مطرح گردید باشند.
در ادامه این نامه آورده شده است:بنده نیز طی نامه ای لیست پروژه ها و عناوین موضوعات مورد پیگیری برای کل استان و حوزه انتخابیه ام را تقدیم نمودم که متاسفانه در اصلاحیه لایحه بودجه جز عناوین احداث بزرگراه تفت-ابرکوه-سورمق آنهم بدون ذکر اعتبار و مطالعه احداث بزرگراه یزد-بافق و مطالعه و اجرای آبرسانی به ابرکوه ،  نشانه ای از تحقق درخواستهای مطروحه توسط نمایندگان استان  و پروژه های مربوط به شهرستان اردکان یافت نشد.
نماینده مردم اردکان با تاکید بر این نکته که اصرار همه حضار در جلسه ، بر تقویت اعتبار آبرسانی خط دوم انتقال آب به استان بود آورده است:علیرغم نیاز 2000 میلیارد تومانی این پروژه تنها اعتبار 700 میلیون تومانی پیش بینی شده بود که در اینخصوص نیز اقدامی انجام نپذیرفته است.
وی تصریح کرده ، اکنون که علیرغم تاکید مسئولان استان مبنی بر انجام سفر، قبل از تقدیم لایحه بودجه به مجلس  برای نمود مصوبات آن در لایحه بودجه- همانند سفر قبلی که در اسفندماه 85 برگزار شد و مصوبات آن  از بودجه 86 بی بهره ماند- این سفر انجام می شود انتظار این بود حداقل در اصلاحیه لایحه بودجه توجه کامل به توقعات و درخواستهای مسئولان استان می شد و پیش نویس عناوین مصوبات سفر دوم دولت نیز با توجه به پیشنهادات مطروحه در این جلسه اصلاح می گردید.
تابش با بیان اینکه  برای این کم توجهی  نمی توان به مردم استان ، خصوصاً حوزه انتخابیه ام پاسخ قانع کننده ای داد افزود: نمی خواهم خدای ناکرده شائبه غلبه دیدگاه سیاسی بر کار تخصصی قوت گیرد که مطلوب و مورد پسند نیست.
تابش ادامه داد : شایسته است تا به فوریت موضوع مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد تا ان شاءا.. در فرصت باقیمانده اصلاحات لازم اعمال گردد.
تابش در پایان از استاندار به عنوان نماینده دولت در استان خواست تا به جد پیگیر موضوع باشد تا نقش محوری و تاثیرگذار استانداری در خصوص تمامی شهرستانها،منصفانه و عادلانه ایفا گردد.
یزدفردا
 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا