یزدفردا :متن کامل نامه سرگشاده انجمن اسلامي دانشگاه يزد به احمدي نژاد و دعوت از ايشان براي حضور در دانشگاه یزد

بسمه تعالي

رياست محترم جمهوري اسلامي ايران
جناب آقاي دکتر محمود احمدي نژاد
ضمن عرض خير مقدم ،حضور جنابعالي را در شهر دار العباده ي يزد گرامي مي داريم.بر آن شديم تا نکاتي را با هم مرور کنيم .نکاتي در باب انقلاب ،دانشگاه،دانشجو و پاسخگويي.
اهميت دانشگاه و دانشجو بر هيچ يک از اهل فضل پوشيده نيست.دانشگاه در تعريف اسلامي خود محلي است براي طي مراحل کمال،کمال علمي،عقيدتي ،مذهبي.کمالي که با عمل به دين حاصل مي شود.ما امروز در دانشگاه کشوري حضور داريم که سر نوشت خود را به دست دين بر حق محمد سپرده اند و بدنه ي اصيل و انقلابي دانشگاه هايش نيز داعيه دار اسلام ناب محمدي اند.اين ميسر نبود و نيست مگر با ديدي انقلابي نسبت به اسلام، ديدي که گفتمان انقلاب اسلامي از آن حاصل شد و فجري آفريد جاودانه بر تارک تاريخ.
آقاي احمدي نژاد دانشگاه يزد امروز در فضايي آرام به سر مي برد،به دور از جنجال ها و هوچيگريهاي بي فايده ي سياسي- که به جز غبار آلود کردن فضاي حق ودشواري طي مسير حق طلبي ثمر ديگري ندارند- اين فضا بستري مناسب است براي پاسخگويي به پرسشهاي فراواني که در اذهان دانشجويان وجود دارد ومنتظر شنيدن پاسخهاي در خور از سوي شما به عنوان برترين مقام اجرايي کشور و داعيه دار عمل به گفتمان انقلاب اسلامي است. گفتماني که ايجاب مي کند که شما در دانشگاه حضور يابيد و پاسخگوي اذهان حق طلب دانشجويان باشيد،حق طلبي که غايت آرمانهاي جنبش دانشجويي است.
امروز در روزگار اوج تقابل گفتمان بر حق انقلاب اسلامي با تمام ايدئولوژي هاي انحرافي چپ و راست وهمچنين افزايش عمق نفوذ استراتژيک جمهوري اسلامي در همه ي نقاط جهان حتي در حياط خلوت ابر قدرتها، که توطئه ها و نيرنگ هاي همه جانبه آنها را بر ضد انقلاب به همراه دارد، لزوم هوشياري همه جانبه از هر روز ديگر واجب تر است. چه در تعامل با قدرت هاي استکباري مانند آمريکا و چه در برخورد با منافقين امت همچون مصر و اردن و دولت سعودي .
آقاي رئيس جمهور آنچه گفته شد به همراه مسائل داخلي مهمي مانند وضعيت بودجه کشور و به خصوص قيمت نفت در آن، طرح تحول اقتصادي، وضعيت برنامه صلح آميز هسته اي، حل معضل مفسدين اقتصادي (که از شعار هاي انتخاباتي شما بود )، مشکلات و مفسده هاي عديده دانشگاه آزاد، طرح امنيت اجتماعي و... تنها گوشه اي از مسائلي است که ذهن دانشجويان انقلابي دانشگاه يزد را به خود مشغول کرده است و حضور و پاسخگويي شما مي تواند به روشن گري اذهان کمک کند.
انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه يزد به عنوان بخشي از بدنه پوياي جنبش دانشجويي مسلمان از شما دعوت به عمل مي آورد تا در محيط آکادميک دانشگاه يزد حضور يافته و به يکي از وظايف خطير خود که روشنگري و پاسخگويي است بپردازيد .
در آخر ضمن قدرداني از زحمات شما توفيق روز افزون شما رادر پيشبرد اهداف مردمي و انقلابي کشور عزيزمان ايران از حضرت حق خواهانيم.
والسلام علي من التبع الهدي.

انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه يزد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا