یزد فردا:به گزارش واحد مرکزی خبر ، آقای احمدی نژاد هنگام ورود به فرودگاه شهید صدوقی یزد با تشریح برنامه های دور دوم سفر به این استان به خبرنگاران گفت : نخستین هـدف از این دور سفرهـا عرض ارادت مجدد به مردم عزیز استان یزد است و در کنار آن نیز مسایل مختلف استان را به صورت دقیق بررسی خواهیم کرد .

رئیس جمهور با بیان اینکه وزیران و اعضای دولت در این سفر با حضور در شهرستانهای مختلف مشکلات شهرستان ها را جمع بندی می کنند ، گفت : تشیکل کارگروه های تخصصی و ارزیابی روند پیشرفت مصوبات دور اول سفر از مهمترین برنامه های دولت است و اگر در اجرای برخی تصمیم گیری ها موانع و مشکلاتی است باید به سرعت آنها را بـرطرف کنیم و تصمیمات جدید بگیریم .

آقای احمدی نـژاد دیـدار با ایثارگران وخانواده معظم شهدا ، دیدار بـا علما و روحـانیان ، دیـدار حضوری با برخی از مردم و تشکیل جلسه هیات دولت برای تصمیم گیری در خصوص کارهای آینده را از مهمترین برنامه های سفر دور دوم خواند .

وی در بخش دیگری از سخنانش یـزد را دیـار نجابت ، سختکوشی ، استقامت ، ایمان های راسخ ، علم و تقوی ومجاهدت مردان قانع و پرتلاش و زنان مومن و عفیف توصیف کرد و افزود: جوان های با نشاطی که در این دیار و دارالعباده حضور دارند مطمئنا با نشاط کم نظیر خود می توانند آینده ای درخشان را برای این دیار رقم بزنند.

یزد فردا110

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا