رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد گفت: فعالیت پارک بانوان در همه مناطق پنج‌گانه شهرداری را در اولویت قرار داده‌ایم.

محمد صفدرپور  اظهار کرد: در حال حاضر پارک طوبی در بلوار مدرس، پارک وحدت در ۵۲ متری امام شهر و پارک ۱۴ معصوم در آزادشهر سه پارک فعال بانوان در شهر یزد است.

وی با اشاره به تجهیزات و امکانات این پارک‌ها گفت: هر سه پارک فعال بانوان شهر یزد دارای تجهیزات و امکانات سرویس بهداشتی، انتظامات و نگهبانی، غرفه فروش محصولات خوراکی، سالن اجتماعات، مبلمان، زمین‌بازی کودکان و وسایل ورزشی و بدن‌سازی، نمازخانه و سیستم صوتی  است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد تصریح کرد: تلاش شده پارک‌های بانوان پراکندگی لازم را در سطح شهر داشته باشد و به همین منظور دو باغ فخار و گلکار در دست بازسازی و محوطه‌سازی است تا بتوانیم نبود پارک بانوان در برخی مناطق شهر همچون محله حسن‌آباد را رفع کنیم؛ این پارک‌ها بعد از ساخت محوطه به وسایل و امکانات لازم تجهیز می‌شود.

وی گفت: علاوه بر بانوان تعداد زیادی از مدارس دخترانه نیز با هماهنگی شهرداری، برای اوقات فراغت و تفریح دانش آموزان از این مکان‌ها استفاده کرده‌اند.

صفدر پور با اشاره به فعالیت همه روزه این پارک‌ها افزود: برنامه‌هایی همچون ورزش همگانی بانوان نیز در این پارک‌ها برگزار می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد عنوان کرد: ورودی این پارک‌ها رایگان است و هیچگونه درآمدی از این پارک‌ها برای شهرداری متصور نیست.

  • نویسنده : ایمنا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا