یزدفردا:نمایشگاه عرضه محصولات خانگی بانوان توانمند یزد با حضور فرماندار و مدیرکل بانوان استانداری یزد و دیگر مسوولان در محل نمایشگاه دائمی محصولات بهزیستی واقع در خیابان سید گلسرخ گشایش یافت.

به گزارش یزدفردا :فرماندار یزد در آیین گشایش این نمایشگاه  گفت: تلاش ما بر این است در حوزه بانوان هم افزایی ایجاد کنیم و با تعامل و همکاری هم دستگاهها ظرفیت و پتاسیل های بخش غیر دولتی به ویژه بانوان به جامعه معرفی شود.

سید محمد رستگاری با بیان اینکه بانوان کارآفرین نقش مهمی در سند چشم انداز توسعه کشور و جامعه دارند افزود: برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها نقش مهمی در معرفی توانمندی بانوان و همچنین تقویت این ظرفیت‌ها در جامعه دارد.

وی اظهار داشت: نمایشگاه یاد شده که با مشارکت و همکاری زنان کارآفرین ومشاغل خانگی و همکاری ادارات ایجاد شده است، زمینه هایی را برای ورود خلاقیت و استفاده بانوان بویژه زنان سرپرست خانوار ایجاد کرده است 

رستگاری بر تدوام برگزاری  اینگونه نمایشگاه‌ها تاکید کرد و افزود: در آمد این نمایشگاه هرجند اندک باشد اما می تواند در اقتصاد خانواده نقش بسزایی داشته باشد.

تاکید بر معرفی توانمندی‌های بانوان

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری یزد هم در این مراسم گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌های نقش مهمی در معرفی توانمندی‌های بانوان  و فروش محصولات تولیدی آنها دارد و در اقتصاد خانوارها نیز بسیار اثرگذار خواهد بود.

فاطمه دانش یزدی افزود: نیاز است که بانوانی که در حوزه مشاغل خانگی فعالیت می کنند  فضای به صورت نمایشکاه دائمی برای عرضه محصولات آنها فراهم شود که در این راستا حمایت های فرمانداری یزد را می طلبد.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا