مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای به منظور هماهنگی در خصوص برخی مسائل آموزشی و تجهیزات راه اندازی دپارتمانهای جدید در مرکز آموزش فنی وحرفه ای برادران یزد با فرماندار یزد گفتگو کرد.

یزدفردا:صبح دوشنبه دوازدهم خردادماه فرماندار یزد و هیات همراه با مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای یزد دیدار و گفتگو کرد بر اساس این خبر امیر سعید مصباح  به منظور هماهنگی در خصوص برخی مسائل آموزشی و تجهیزات راه اندازی دپارتمانهای  جدید در مرکز آموزش فنی وحرفه ای برادران  یزد به گفتگو پرداخت.

سید محمد رستگاری فرماندار یزد خواستار ارتقاء سطح آموزشها و توجه و رواج بيشتر آموزشهاي فني و حرفه اي درحاشیه و سکونتگاههای غیر رسمی شهر یزد شد و همچنين برخي از مشکلات و نيازهاي زنان بد سرپرست را در حوزه آموزشهاي فني و حرفه اي مطرح و بر همکاري جهت رفع اين مشکلات تأکيد نمود.

امیر سعید مصباح مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای یزد در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل ، به برنامه ها و سیاست های آموزش فنی و حرفه ای استان در سال جاری هم سو با شعارسال جهش تولید پرداخت.

و همچنین  مهارت و آشنایی با فناوری های روز دنیا را یکی از راهکارهای مناسب و مهم دانست و  در جهت توانمندسازی نیروی انسانی متخصص و مورد نیاز واحد های صنعتی استان یزد برشمرد.

در پایان سید محمد رستگاری با تشکر از مسئولان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد و با بیان اهمیت ساخت دپارتمان صنعت ساختمان یزد وراه اندازی  پارک مهارت کودکان و نوجوانان پیرامون رفع موانع موجود قول مساعدت و پیگیری داد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا