یزفردا:فرمانده انتظامي شهرستان اردكان از دستگيري 3 سارق موتورسيكلت خبر داد.
به گزارش یزدفردا، سرهنگ"سيدرضا صادقيان" با اعلام اين خبر افزود: در پي وقوع چند فقره سرقت موتورسيكلت در شهرستان اردكان طرح ارتقاي امنيت اجتماعي با هدف شناسايي و دستگيري سارق يا سارقين موتورسيكلت در دستور کار ماموران يگان امداد اين فرماندهي قرار گرفت.
وي در ادامه گفت: ماموران يگان امداد اين فرماندهي با انجام كار اطلاعاتي يك نفر از سارقين موتورسيكلت را شناسايي و در ادامه با مشخص شدن مخفيگاه سارقان طي اخذ دستور قضايي و در يك عمليات غالگيرانه 3 سارق موتورسيكلت را دستگير كردند.
صادقيان افزود: ماموران در ادامه در بازرسي از مخفيگاه متهمان يك دستگاه موتورسيكلت سرقتي از شهرستان ميبد به همراه مقداري موادمخدر صنعتي و آلات و ادوات مصرف آن را كشف كه به همراه متهمان جهت بررسي بيشتر به مقر انتظامي دلالت كردند.
سرهنگ صادقيان تصريح كرد: متهمان در اداره پليس به سرقت يك دستگاه موتورسيکلت كشف شده اعتراف كه پس از تشكيل پرونده قضايي تحويل مراجع قضائي شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان اردكان در پايان از شهروندان خواست با توجه به گرم شدن هوا و استفاده بيشتر از موتورسيكلت ضمن رعايت قوانين رانندگي، هشدارهاي پليس را جهت پيشگيري از سرقت رعايت كنند تا در دام سارقان گرفتار نشوند و هرگونه موارد مشكوك را در تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 گزارش كنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا