مدیرعامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر استان یزد به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، با سیدعلی اکبر رضوی، از آزادگان و بازنشسته جمعیت هلال احمر استان دیدار و گفتگو کرد.

یزدفردا:دکتر محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و مسئول کانون بازنشستگان هلال احمر استان در دیدار با آزاده سرافراز رضوی که همزمان با سالروز بازگشت آزادگان انجام شد ، آزادگان را اسوه صبر و استقامت دانست و گفت : اگر امروز جامعه ما دارای امنیت و آرامش است، مدیون صبر و استواری آزادگان و ایثارگران انقلاب اسلامی می باشد.

به گزارش یزدفردا به نقل از هلال احمر استان یزد ؛ حرازی زاده یزدی بیان داشت : آزادگان سالهای سخت اسارت را برای اعتلای کشور و رضایت پروردگار تحمل کرده و در زمان اسارت دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کردند.

وی تقدیر و تجلیل از فداکاری‌ها و ایثارگری‌های آزادگان سرافراز را مهمترین هدف این برنامه برشمرد و تکریم، پاسداشت، نشر و ترویج خاطرات دوران اسارت آزادگان را یکی از راه‌های افزایش حس ایثارگری در بین نسل جوان مستعد کشور دانست.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در این دیدار با اهدای لوح تقدیر از صبر و استقامت این آزاده سرافراز و بازنشسته جمعیت هلال احمر استان قدردانی کرد.

 

  










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا