استاندار یزد از مسوولان دستگاه‌های اجرایی خصوصا فرمانداران ۱۰ شهرستان استان خواست، در رسیدگی به امور جاری مردم، مشکلات واحدهای تولیدی و صنایع حوزه کاری خود را رصد و برای رفع آن از تمامی توان و ظرفیت های منطقه ای استفاده کنند.

یزد فردا: محمدعلی طالبی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان افزود: رفع مشکلات تولیدی و صنایع به ویژه واحدهای بزرگ باید در اولویت فعالیت دستگاه‌های اجرایی در سال پایانی دولت دوازدهم باشد .

وی ادامه داد: با اهتمامی که مدیران دستگاه‌ها داشته و دارند، یزد در شاخص‌های تولید و سرمایه‌گذاری یکی از اولین استان‌های کشور است و همه ما وظیفه داریم تاتمامی  توان خود را برای رفع مشکل واحدهایی که تعطیل شده یا با مشکل مواجه هستند، به کار گیریم.

استاندار یزد در ادامه ضمن توصیه به مسوولان دستگاه‌های اجرایی به همکاری بیشتر با رسانه‌ها،  اظهار کرد: یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی مدیران به ویژه در سال جاری نحوه تعامل و ارتباط مدیران و فرمانداران  با رسانه‌های گروهی است و باید از این فرصت برای اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید که کم هم نیست، استفاده شود .

طالبی ادامه داد: همچنین نحوه تعامل با نمایندگان مجلس و تولیدکنندگان و مشورت با فرمانداران قبل از انتصاب مدیران شهرستان و نظرخواهی از آنها از دیگر اقداماتی است که باید مدیران دستگاه‌های اجرایی انجام دهند.

همچنین سیدمجتبی حسینی ‌پور، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد گفت : هرسال به مناسبت هفته دولت( دوم تا هشتم شهریور) مسوولان دستگاه‌های برتر استان معرفی می‌شدند اما امسال به دلیل کرونا و محدویت‌هایی که با آن مواجه هستیم ، این اقدام با تاخیر و با کمک ۲۰  نفر از کارشناسان ارزیابی از اداره های مختلف انجام شد و در نهایت از ۵۳ دستگاه مشارکت کننده ،اداره های برتر انتخاب و در نشست امروز به عنوان دستگاه برتر استان در سال گذشته تجلیل شدند.

در این نشست در شاخص گروه آموزشی و پژوهشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش ،در گروه تولیدی و خدماتی  اداره کل هواشناسی، زیربنایی و توسعه زیرساخت هم شرکت توزیع برق ، سلامت و رفاه اجتماعی، مدیریت درمان تامین اجتماعی ، عمومی و قضایی اداره کل امور اقتصادی و داراریی یزد به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

همچینن در زمینه رشد شاخص‌های عمومی در ۲ سال گذشته از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیریت حج و زیارت تجلیل شد و در زمینه دستگاه‌های برتر در زمینه اقدامات برجسته توسعه از اداره های کل راه آهن، حفاظت محیط زیست و امور مالیاتی استان نیز تجلیل به عمل آمد.

همچینن اداره‌کل پزشکی قانونی بهه عنوان دستگاه برتر در زمینه دولت الکترونیک معرفی شد و دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به عنوان دستگاه برتر در مبارزه با ویروس کرونا به عنوان برترین های جشنواره شهید رجایی معرفی شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا