معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از امدادرسانی نجاتگران استان یزد به ۱۴ حادثه دیده خبر داد.

یزد فردا: حسینی از انجام ۸ عملیات امدادی در هفته گذشته از سوی نجاتگران هلال احمر استان یزد خبر داد و اظهار داشت: این عملیات‌ها شامل پنج عملیات جاده ای، ۲ مورد خدمات حضوری، یک مورد عملیات امداد و نجات کوهستان میباشد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد مجموع حادثه دیدگان را ۱۴ نفر اعلام کرد که در مجموع ۱۱ نفر از این افراد در حوادث جاده‌ای، ۲ نفر در خدمات حضوری، یک نفر در عملیات امداد و نجات کوهستان از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند.

حسینی گفت: ۲۶ نفر از نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان در قالب هشت تیم در عملیات‌های امدادی حضور یافتند و نسبت به اجرای ۲ مورد عملیات رها سازی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پرداختند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان میانگین زمان حضور نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در صحنه (از اطلاع تا حضور در صحنه) را ۱۵ دقیقه و ۲۴ ثانیه و همچنین مدت زمان آغاز تا پایان عملیات را ۴۲ دقیقه و ۲۴ ثانیه اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: کلیه پایگاه‌ها در تمام شعب هلال احمر استان آمادگی کامل جهت اسکان اضطراری در راه ماندگان را در محور‌های مواصلاتی استان دارند و شماره ۱۱۲نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان خواهد بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا