نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان یزد گفت:قدرت نظامی ، امنیتی و سربلندی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان مدیون ایثار و جانفشانی رزمندگان پرتوان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

یزدفردا: آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یزد از فداکاری رزمندگان و پیشکسوتان عرصه ایمان و شهادت قدردانی کرد و افزود: با وجود دشمنی ها و توطئه های استکبارحهانی علیه ایران به برکت خون شهدا و ایثار رزمندگان همه آنها نقش بر آب شده است.

وی اظهار کرد: باید برای رفع بسیاری از مشکلات با الگو گرفتن از ارزش‌های دوران دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه و بین مردم و جوانان گسترش دهیم.

وی با اشاره جنگ روانی و اقتصادی دشمنان علیه نظام و انقلاب افزود: راه برون رفت از مشکلات حفظ روحیه انقلابی، مدیریت جهادی، تکیه به نیروهای توانمند بومی و تدوام ارزش‌های دوران دفاع مقدس است که باید بیش از گذشته در جامعه ترویج یابد.

ناصری یزدی به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و فشاری که بر اقشار آسیب پذیر جامعه وارد شده است، تصریح کرد: توجه به تولید و رسیدگی به مسایل و مشکلات تولیدکنندگان و ارزش نهادن به کار و فعالیت راهکار بسیاری از معضلات است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان یزد خاطرنشان کرد: توجه به توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید باید نصب العین مدیران اجرایی و دست اندکاران امر قرار گیرد که انجام آن موجب تولید و اشتغال بیشتر می‌شود.

وی توجه به مسایل فرهنگی و فرهنگ دینی را ضروری دانست و افزود: مسوولان برای انتقال فرهنگ دینی و ارتقای آن در جامعه به خصوص در میان خانواده و جوانان باید بیش از گذشته به برنامه ریزی و تلاش اقدام کنند.

خطیب نمازجمعه یزد به توطئه های دشمنان به خصوص آمریکا و اروپا علیه ایران اشاره کرد و از مردم و مسولان خواست با همفکری و تعامل سازنده برای خنثی کردن اهداف شوم دشمنان وظایف خود را با همکاری مردم به نحو مطلوب انجام دهند. 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا