معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری دومین پارالمپیاد ورزشی شهر یزد به صورت مجازی خبرداد.

یزدفردا: عباس ملازینلی با بیان اینکه اولین دوره پارالمپیاد ورزشی شهر یزد با موفقیت و مشارکت خوب شهروندان کم توان همراه بود، اظهار کرد: همزمان با روز جهانی معولان فرایند برگزاری این مسابقات آغاز و طبق برنامه ریزی ها به مدت دوماه تا اعلام برندگان ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به اینکه به دلیل شیوع کرونا، پارالمپیاد به صورت مجازی برگزار می شود، افزود: برای این دوره و با توجه به محدودیت های کرونایی هریک از شرکت کنندگان می بایست با تهیه فیلم و ارسال آن به دبیرخانه در این مسابقات شرکت کنند که جزییات و قوانین آن بزودی اعلام می شود.

وی با بیان اینکه برگزاری اینگونه مسابقات با هدف ایجاد تحرک بدنی حتی در دوران قرنطینه و فراهم کردن فضای با نشاط در بین جانبازان و کم توانان جسمی است، تاکید کرد: نمی توان به دلیل شیوع کرونا به برنامه های فرهنگی و ورزشی شهر کم توجه بود به همین دلیل تلاش کردیم تمامی برنامه ها به صورت آنلاین و مجازی ادامه داشته باشد.

ملازنینلی خاطرنشان کرد: برنامه های شش ماه دوم سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد بر مبنای برنامه های کمیته فرهنگی کنگره چهار هزار شهید استان پایه گذاری می شود و این مسابقات نیز مزین به حضور جانبازان هشت سال دفاع مقدس است تا جذابیت و اثر گذاری بیشتری داشته باشد.

معاون شهردار تاکید کرد به زودی با اعلام فراخوان از سوی دبیرخانه، فرایند اجرایی مسابقات آغاز و اطلاعات بیشتری در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا