با هدف تقویت انعکاس خدمات هلال‌احمر در جامعه ارزیابی عملکرد روابط عمومی زیرمجموعه هلال در فصل پاییز انجام که روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد توانست رتبه دوم کشور را کسب نماید

دکترمحسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : با هدف تقویت انعکاس خدمات هلال‌احمر در جامعه ارزیابی عملکرد روابط عمومی زیرمجموعه هلال در فصل پاییز انجام که روابط عمومی هلال احمر استان یزد توانست رتبه دوم کشور را کسب نماید.

حرازی زاده یزدی با بیان اینکه پیش از این در ارزیابی عملکردها در 6 ماهه اول سال 99 روابط عمومی هلال احمر استان رتبه چهارم را بدست آورده بود ، گفت: ارزیابی و رتبه بندی عملکرد روابط عمومی هلال احمر استان‌ها در فصل پاییز و در 2 سطح اطلاع رسانی (سایت و فضای مجازی) و امور استا‌ن‌ها و براساس شاخص هایی همچون ارسال خبر برای پرتال مرکزی، رعایت اصول خبرنویسی، سوژه یابی، خلاقیت و سلیقه در تولید و انتشار محتوای فضای مجازی، به روز بودن و فعال بودن اکانت های فضای مجازی و ... انجام شد که روابط عمومی هلال احمر استان یزد با کسب امتیاز 54 توانست رتبه دوم کشور را بدست آورد .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد در ادامه افزود: امروزه با داشتن ابزارهای قوی ای همچون فضای مجازی می توان عملکرد ها را در زمان بحران و غیر بحران اطلاع رسانی کرد. همچنین تحقق اهداف، ارتقاء و محبوبیت هر دستگاهی در افکار عمومی از طریق انتشار خبر و گزارشات به موقع و کامل میسر می شود.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد : از همه رابطین خبری و همچنین اعضا باشگاه خبرنگاران هلال احمر استان ، خبرنگاران ، مطبوعات ، صدا و سیما ، خبرگزاری ها و ..... که در این راه ما را همراهی و همیشه همراه ما بوده اند صمیمانه قدردانی و تشکر می نمایم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا