مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: هیئت‌های مذهبی نقش مؤثر و ارزشمندی در شناسایی و خدمت‌رسانی مؤثر و مطلوب به نیازمندان محلات دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: هیئت‌های مذهبی نقش مؤثر و ارزشمندی در شناسایی و خدمت‌رسانی مؤثر و مطلوب به نیازمندان محلات دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد در دیدار با روسای هیئت‌های مذهبی استان یزد، گفت: هیئت‌های مذهبی نقش مؤثر و ارزشمندی در شناسایی و خدمت‌رسانی مؤثر و مطلوب به نیازمندان محلات دارند.

وی در این جلسه که با حضور فرمانده سپاه الغدیر و فرماندار یزد برگزار شد، افزود: کمیته امداد و مراکز نیکوکاری محله در تلاش هستند با هم‌افزایی و تعامل و همچنین استفاده از ظرفیت‌های مختلف به‌ویژه هیئت‌های مذهبی استان خدمات بهتر و هدفمندی را به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان جامعه ارائه کند.

شجاعان تصریح کرد: هم‌اکنون ۱۷۰ مرکز نیکوکاری محله در استان یزد برای خدمت‌رسانی به نیازمندان با کمیته امداد همکاری دارند، با پیوند این مراکز و هیئت‌های مذهبی شاهد اتفاقات خوبی در رسیدگی به نیازمندان خواهیم بود.

وی بابیان اینکه مراکز نیکوکاری در سه بخش محله محور، تخصصی و صنفی با شعار مردم برای مردم در حال فعالیت هستند، ادامه داد: ۱۴هزار و ۶۲۳ نیکوکار، مجمع و تشکل با مراکز نیکوکاری همکاری دارند، بیش از ۴۵ هزار نفر مددجوی نیازمند از خدمات مراکز نیکوکاری در سطح استان استفاده می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد یادآور شد: ۲۴ هزار و ۲۳۲ خانوار نیازمند با جمعیت ۴۷ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان یزد قرار دارند این در حالی است که ۹۶۰۰ خانوار دارای سرپرست زن هستند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا