مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: به‌منظور گسترش و ترویج فرهنگ انفاق، احسان، نیکوکاری، ایثار و شهادت، تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و بنیاد شهید و امور ایثار گران استان یزد منعقد شد.

به گزارش یزدفردا، مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: به‌منظور گسترش و ترویج فرهنگ انفاق، احسان، نیکوکاری، ایثار و شهادت، تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و بنیاد شهید و امور ایثار گران استان یزد منعقد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به اهمیت بهره‌گیری از ظرفیت‌های سازمانی برای رفع نیازهای مادی و معنوی نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت در قالب طرح هر شهید حامی یک فرزند معنوی (ایتام و محسنین)، گفت: به‌منظور گسترش و ترویج فرهنگ انفاق، احسان، نیکوکاری، ایثار و شهادت، تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و بنیاد شهید و امور ایثار گران استان یزد منعقد شد.

وی افزود: هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه مشترک بسترسازی مناسب برای حمایت مادی و معنوی از ایتام و محسنین، تبیین جایگاه انفاق، احسان و نیکوکاری، تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی برای حمایت حداکثری از فقرا و نیازمندان و همچنین دیدار ایتام و فرزندان نیازمند با خانواده شهدا به‌منظور تعمیق باورهای دینی و اعتقادی است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا